خبرگزاری کار ایران

از برد در دوحه خوشحال باشیم اما فراموش نکنیم؛

هنوز کار تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۶۱

الان وقت خوشحالی کردن بابت برد شیرین پرسپولیس است ولی نباید از بازی برگشت و اینکه هنوز کار صعود به فینال تمام نشده غافل شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته موفق شد در قطر تیم قدرتمند السد را در حالی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که مشکلات ریز و درشت این باشگاه از ابتدای فصل گرفته تا چند روز پیش از شروع مسابقه حتی خوشبین‌ترین هوادار این تیم را هم از کسب پیروزی در خانه حریف نا امید کرده بود.

سرخپوشان که در این بازی سرمربی خود و 2 مهره کلیدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، با مصدومیت شدید حسین ماهینی در دربی دستشان از قبل تنگ‌تر شد و مجبور شدند مقابل غول قطری به چند چهره جوان و کم تجربه میدان داده و بازیکنانی را هم در پست‌های غیر تخصصی به کار بگیرند که البته این تغییرات به شکل شگفت‌انگیزی جواب داد و بهترین بازی را در زمین از همین بازیکنان دیدیم.

شرایط تا قبل از بازی با السد به قدری برای پرسپولیس در ظاهر نا امید‌کننده بود که هواداران و حتی بازیکنان تیم در صحبت‌هایشان از تساوی کم گل یا شکست نزدیک در قطر و به جا گذاشتن فرصت جبران در ورزشگاه آزادی راضی بودند و تنها خواسته‌شان این بود که با اختلاف گل شکست نخورند.

با این وجود پرسپولیس با انجام یک بازی دور از انتظار توانست حملات السد را خنثی کرده و هوشیارانه منتظر تک فرصت‌هایی باشد که در اختیارش قرار می‌گیرد و به همین واسطه هم توانست از حریف پنالتی بگیرد و تبدیل به گل کند.

پیروزی یک بر صفر در قطر با 4 غایب که 3 نفرشان به بازی برگشت می‌رسند یک نتیجه فوق‌العاده و بسیار بالاتر از کف انتظاراتی است که تا پیش از بازی داشتیم و حالا سرخپوشان در یک قدمی اولین سعودشان به فینال بازی‌های آسیایی هستند ولی یک نکته در اینجا نباید فراموش شود: کار هنوز تمام نشده است.

قطعاً السد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و قطعاً به هدفی جز جبران مافات و هموار کردن راه صعود به تهران سفر نمی‌کند و غافل شدن از اینکه هنوز صعود شاگردان برانکو قطعی نیست ممکن است اتفاق ناخوشایندی رقم بزند و شیرینی این برد را به کاممان تلخ کند.

السد در مرحله یک چهارم نهایی هم در ورزشگاه آزادی نتیجه‌ای بهتر از ورزشگاه جاسم بن حمد گرفت و در حالی شاگردان شفر را در تهران 3-1 شکست داد که بازی برگشت در دوحه در حالی با تساوی به پایان رسید که آبی‌پوشان فاصله‌ای با برد نداشتند.

یکی از نقاط قوت برانکو که در طول این سال‌ها آن را نشان داد، تعقل و دوری‌ از فضای احساسی است و همین موضوع نگرانی خوابیدن در برد قطر را کم می‌‌کند و کسی مثل او به خوبی می‌داند تیمش را چطور برای بازی برگشت، حفظ نتیجه و صعود به فینال آماده کند و اگر این روحیه به خوبی به بازیکنان تیم تزریق شود، در ساعات پایانی 1 آبان ماه مشغول شادی صعود نماینده کشورمان به فینال و در سر پروراندن رویای قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز