خبرگزاری کار ایران

مارادونا: مسی باید با آرژانتین خداحافظی کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۹۱

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به لیونل مسی توصیه کرده خداحافظی‌اش از تیم ملی را دایمی کند چون ابهام درباره آینده فوق‌ستاره بارسلونا در تیم ملی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مسی و آرژانتین جام جهانی خوبی را پشت سر نگذاشتند و بعد از دومی در گروه با ارائه بازی‌های ضعیف و پایین‌تر از حد استاندارد، در نخستین مانع حذفی مغلوب فرانسه شدند که در نهایت قهرمان جهان شد.

خورخه سامپائولی بعد از آن حذف کارش را از دست داد و مسی در دو فهرست بعدی که از سوی لیونل اسکالونی، مربی موقت آرژانتین اعلام شده جایی نداشته. مسی درباره آینده‌اش در تیم ملی با قاطعیت چیزی نگفته اما مربی سابقش در آلبی‌سلسته می‌گوید نباید به تیم ملی آرژانتین برگردد. مربی دورادوس مکزیک به کلارین گفت: «من به مسی چه می‌گویم؟ می‌گویم به تیم ملی برنگرد، بازنشسته شو. تیم زیر 15 سال می‌بازد و تقصیرش را گردن مسی می‌اندازند. در برنامه بازی‌های لیگ راسینگ مقابل بوکا قرار می‌گیرد و مسی را سرزنش می‌کنند. همیشه تقصیر با او است، بس کنید. من به او می‌گویم، دیگر نرو، مرد! بگذار ببینیم خودشان می‌توانند کاری کنند، بگذار ببینیم واقعا آدم‌های بزرگی هستند.

دلم می‌خواهد به همه کسانی که بی‌جهت انتقاد می‌کنند، جواب نه چندان مودبانه‌ای بدهد چون تقصیر او نیست که ما قهرمان جهان نمی‌شویم. خب، ما همه امیدمان را به او بسته‌ایم اما وقتی شما به پیست می‌روید، امیدوارید اسب‌تان برنده شود و هشتم می‌شود. در فرمول یک، فتل اتومبیل خیلی خوبی دارد و همیلتون او را شکست می‌دهد. در حال حاضر تیم ملی برای من و مردم کشور هیچ کاری نمی‌کند. آن تعصب را از دست داده‌ایم، نه برادر، حتی نمی‌تواند مقابل نیکاراگوئه و مالت درست بازی کند. همه آن اعتبار و ارزشی که به دست آورده بودیم را دور می‌اندازیم.»

وقتی از او سوال شد دوست دارد چه کسی جانشین سامپائولی شود نام مربی برنده جام جهانی 1978 یعنی سزار لوییس منوتی را آورد که الان 79 ساله است. او همچنین به شدت عصبانی بود از اینکه اسکالونی پیراهن شماره 10 تیم ملی را معلق کرده تا مسی درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد: «او یک احمق است چون اگر من رفتم و پیراهن شماره 10 را به مسی دادم، او هم به نفر بعدی می‌داد. مسخره است و عصبانی‌ام می‌کند. اسکالونی آدم خوبی است اما حتی نمی‌تواند ترافیک را مدیریت کند؛ چطور می‌توانیم تیم ملی را به دست او بدهیم.

 این تیمی که خیلی‌ها دندان و سرشان در آن شکسته را می‌خواهید به اسکالونی بدهید. حالا اسکالونی ابراز آمادگی می‌کند اما من هرگز یادم نمی‌آید برای تیم ملی آرژانتین گل زده یا کاری کرده باشد. به‌عنوان یک انسان خیلی خوب است که با او غذا بخوریم اما به‌عنوان مربی تیم ملی نه.»

منبع: سایت گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز