خبرگزاری کار ایران

دیبالا پای کلاس درس کریس رونالدو و مانجوکیچ

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۲۱

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس و آرژانتین خوشحال است که او تنها بازیکن دنیا است که در حال حاضر هم کنار کریستیانو رونالدو بازی می‌کند و هم می‌تواند هم‌بازی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین باشد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن شماره 10 بیانکونری همچنین باید خوشحال باشد که هر هفته کنار ماریو مانجوکیچ حضور دارد. مانجوکیچ فوق ستاره نیست. او هرگز فوق ستاره نبوده است، حتی در بایرن مونیخ که با گل‌هایش کمک کرد این تیم در سال 2013 فاتح لیگ قهرمانان شود، با وجود تلاش‌های بسیارش، و بازی تهاجمی فداکارانه‌اش.

او بازیکنی است که به‌شدت دست‌کمش می‌گیرند. باواریایی‌ها اجازه دادند او چهار سال پیش با قیمت تنها 22 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید برود. اشتفان افنبرگ، هافبک سابق بایرن در تابستان در یک سایت نوشت: «من هرگز درک نکردم که چرا بایرن او را فروخت. مانجوکیچ یکی از سه مهاجم برتر دنیا است. اگر او تا این حد سنش بالا نبود، قیمتش در بازار 200 میلیون یورو بود. من او را به ده تا بازیکن مثل نیمار ترجیح می‌دهم.»

هیچ کس در یووه با این نظر مخالف نیست. نیمار شاید بازیکنی با نام بزرگ باشد اما مانجوکیچ بازیکنی برای دیدارهای بزرگ است. او این را شنبه‌شب به‌خوبی نشان داد.

یوونتوس مقابل ناپولی بازی داشت. این دیدار نه در لیگ قهرمانان بود و نه در سطح فینال جام جهانی. در واقع حتی نبرد قهرمانی سری آ هم نبود، حتی با وجود جوی که رسانه‌ها ایجاد کرده بودند.

در واقع این تنها بزرگ‌ترین بازی فصل تا اینجای کار بود. این بازی نبرد دو تیم صدر جدول بود که انتظار می‌رفت مشخص کند این دو تیم تا چه حد مدعی کسب جام در پایان فصل هستند.

در نهایت، چیز خاصی مشخص نشد و همه چیز را از پیش می‌دانستیم. ناپولی با وجود فوتبال زیبایش، آن بی‌رحمی لازم برای اینکه مانع هشتمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ شود را ندارد.

بیانکونری برنده‌ای زنجیره‌ای است. آنها حالا دو بازیکن برتر دنیا در فوتبال تهاجمی را در اختیار دارند: مانجوکیچ و رونالدو.

مهاجم پرتغالی یوونتوس گل نزد اما در پاس گل هت‌تریک کرد. او خاطرات روزهای دور در منچستریونایتد را زنده کرد و با یک حرکت عالی از کناره‌ها، توپ را برای مانجوکیچ ارسال کرد و او هم با ضربه سر گل مساوی را زد. گل اول دیدار را دریس مرتنس با حرکتی فوق‌العاده برای ناپولی به ثمر رسانده بود.

مردان کارلو آنچلوتی تا پیش از دریافت گل تساوی تیم برتر میدان بودند. آلن در میانه میدان کنترل همه چیز را در دست داشت و اوضاع را به سود ناپولی برگردانده بود.

اما رونالدو سرنوشت بازی را تغییر داد. ابتدا سانتر بسیار دقیق او باعث گل مساوی شد و سپس شوت از راه دور او به تیر برخورد کرد و مقابل پای مانجوکیچ افتاد که با خونسردی آن را گل کرد. این چهارمین گل او در هفت بازی اخیر در سری آ بود که بهترین عملکرد او در آغاز مسابقات را رقم زد.

پس از آنکه ماریو به دلیل خطای خشن روی دیبالا اخراج شد، لئوناردو بونوچی کار را تمام کرد و ضربه سر رونالدو را در مقابل دروازه به گل تبدیل کرد.

رونالدو می‌توانست گل چهارم را هم بزند که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت اما با این حال نباید فراموش کرد که او نمایش انفرادی فوق‌العاده‌ای داشت. رونالدو در جایی که می‌باید می‌درخشید، درخشید. مانند مانجوکیچ.

از سوی دیگر، دیبالا همچنان دارد تلاش می‌کند که یاد بگیرد به‌صورت مداوم بدرخشد. او برای این کار بهترین معلمان دنیا را در کنار خود می‌بیند.

منبع: سایت گل /  مارک دویل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز