خبرگزاری کار ایران

شکایت رونالدو از اشپیگل بابت اخبار جنجالی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۶۶

وکلای کریستیانو رونالدو اعلام کردند که از نشریه آلمانی اشپیگل به خاطر انتشار گزارشی کذب و غیرقانونی شکایت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، اشپیگل گزارشی منتشر کرده بود که رونالدو به آزار یک زن آمریکایی متهم بوده است. کریستین شرتز، در بیانیه‌ای منتشر شده توسط شرکت مدیریت برنامه‌های رونالدو «جستیفیوته»، اعلام کرده است که گزارش منتشر شده غیرقابل تصدیق است به همین دلیل موکل او تقاضای شکایت از اشپیگل را کرده است.

او گفت: «این گزارش نقض حقوق شخصی موکل ما کریستیانو رونالدو به شیوه‌ای شدیداً جدی است. این یک گزارش غیرقابل اثبات در حوزه‌ای زندگی خصوصی افراد است. از این‌رو انتشار چنین گزارش‌هایی غیرقانونی است. ما هم فوراً تمام اقدامات لازم را مطابق قوانین مطبوعاتی انجام داده‌ایم و علیه اشپیگل شکایت کرده‌ایم و درخواست غرامت به‌خاطر ضربات اخلاقی را داریم که به‌سبب انتشار این اتهام سنگین به موکل‌مان وارد می‌آید، چون این یکی از جدی‌ترین نمونه‌های نقض حقوق شخصی افراد در سال‌های اخیر است.»

طبق ادعای وکیل فرد قربانی که کاترین مایورگا نام دارد، رونالدو ماه ژوئن سال 2009 در هتلی در لاس‌وگاس او را آزار داده و بعد از این ماجرا به او حق‌السکوتی معادل 375 هزار دلار پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز