خبرگزاری کار ایران

فتاحی: متخلفان دربی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند/ در جام جهانی هم بازار سیاه وجود داشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۹۰

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ از شرایط برگزاری دربی راضی است.

به گزارش ایلنا/ف سعید فتاحی پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ به همه عزیزان خسته نباشید می‌گویم، از یگان ویژه، رسانه‌ها،‌ اورژانس تشکر می‌کنم که این دربی بی‌حاشیه برگزار شد و مشکل خاصی نداشتیم به جز یکی دو بطری که پرتاب شد. دوربین‌ها در ورزشگاه تماشاگران متخلف را شناسایی می‌کنند و آنها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. 

وی در مورد اینکه این دوربین‌ها برای شناسایی بانوان است یا متخلفان، گفت: ما که الان چنین صحبتی نکردیم. وزیر ورزش پیش از این دستور داده بودند که همه ورزشگاه‌ها تجهیز شوند، اکنون ورزشگاه آزادی تجهیز شده و سایر ورزشگاه‌های کشور نیز به خاطر امنیت تماشاگران مجهز خواهد شد. گیت‌گذاری ورزشگاه آزادی قرار بود به این مسابقه برسد که به خاطر نوسانات ارزی نرسید، دوربین‌ها هم راه‌اندازی شدند، رسانه‌ها کمک کنند که این فرهنگ جا بیفتد. 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد بلیت فروشی بازی گفت: بلیت فروشی خوب بود، در جام جهانی هم بازار سیاه وجود داشت، ۱۰، ۱۵ درصد بلیت‌ها را باشگاه استقلال به صورت کاغذی فروخت که باعث شد بازار سیاه ایجاد شود. ان‌شاءالله روزی برسد که بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی انجام شود و هیچ کس نتواند روی صندلی دیگری بنشیند، دقیقا مثل جام جهانی.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه استقلال باید خوشحال باشد که دربی با قانون ۵۰-۵۰ برگزار شد نه قانون ۱۰-۹۰ گفت: این تصمیمی بود که استقلال گرفت، در بازی برگشت هم باید عدالت برقرار شود و تماشاگران ۵۰-۵۰ خواهند بود. 

وی در مورد محل برگزاری فینال جام حذفی گفت: فینال جام حذفی در خرمشهر نخواهد بود، زیرا به خاطر مسابقات جام ملت‌ها لیگ ما دیرتر تمام می‌شود و در روزهای نهم یا دهم خرداد لیگ به پایان می‌رسد که در آن زمان هوا خیلی گرم است. بنابراین برگزاری بازی در خرمشهر سلامت بازیکنان و هواداران را با خطر مواجه می‌کند. ما ورزشگاه دیگری را برای برگزاری فینال جام حذفی انتخاب می‌کنیم. 

فتاحی در مورد اینکه ملی‌پوشان استقلال قرار است دو روز دیرتر به اردوی تیم ملی بروند، اظهار داشت:‌طبق برنامه قبلی اردوی تیم ملی ۱۳ مهر قرار است آغاز شود و ما با کی‌روش صحبت کردیم که به خاطر فشرده نشدن بازی‌های استقلال بازیکنان ملی‌پوش دو روز دیرتر به اردوی تیم ملی بروند. 

وی در پاسخ به اعتراض جلال حسینی به فشردگی بازی‌های پرسپولیس گفت: ما به استقلال و پرسپولیس و سایپا و ذوب‌آهن نامه زدیم و گفتیم که با توجه به مسابقات آسیایی، لیگ فشرده‌ و بازی‌های این تیم‌ها فشرده‌تر است، وضعیت استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است زیرا آنها فصل قبل هم در آسیا حضور داشتند. پرسپولیس هم از جذب بازیکن توسط فیفا محروم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز