خبرگزاری کار ایران

در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟

اقدام عجیب تاج؛ فدراسیون نهاد غیردولتی با چشمداشت به کمک دولت!

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۹۲

قانونی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و بلافاصله شاهد واکنش‌های عجیب و غریب مسوولان در پست‌ها و مسوولیت‌های مختلف بودیم. در این بین فدراسیون فوتبال ایران هم با ادعای مستقل بودن، در برابر قانون مصوب مجلس قد علم می‌کند و البته تهدید پنهان در صحبت‌های افراد مختلف فدراسیون فوتبال بخصوص مهدی تاج، در خصوص تعلیق فوتبال در سالهای گذشته نیز داستان عجیبی است.

به گزارش ایلنا، طی روزهای گذشته بحث‌های مختلف درباره مستقل بودن یا نبودن فدراسیون فوتبال وجود داشت و موافقان و مخالفان زیادی در این‌باره صحبت کردند اما روز گذشته صحبت‌های تاج در خصوص مسائل مالی آماده‌سازی تیم ملی باعث شد سوء‌تفاهمی به وجود بیاید و اینطور عنوان شود که به کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا دو و نیم میلیون دلار پرداخت می‌شود.

فدراسیون فوتبال خیلی زود به این سوء‌تفاهم واکنش نشان داد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به برخی برداشت‌های نادرست از اظهارات رییس فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه‌های تیم ملی و کمک وزارت ورزش و جوانان در تامین بخشی از هزینه‌ها به اطلاع می‌رساند که در اظهارات روز گذشته ریاست فدراسیون فوتبال به هزینه‌های مورد نیاز جهت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا اشاره شد که این هزینه‌ها در حدود ۵ میلیون و هشتصد هزار دلار تخمین زده می‌شود. همچنین اعلام گردید با قول مساعد مسوولان وزارت ورزش و جوانان و دولت، مبلغ دو میلیون و پانصد هزار دلار از این هزینه‌ها تامین  خواهد شد.»

اطلاعیه فدراسیون فوتبال کاملاً درست بود و سوء‌برداشتی از صحبت‌های تاج شده بود اما برداشت و استنباط درست دیگری از صحبت‌های تاج می‌توان کرد که قطعاً مواضع مسوولان و بخصوص رییس فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته در خصوص مستقل بودن فدراسیون فوتبال و قدعلم کردن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان را زیرسوال می‌برد. اطلاعیه فدراسیون فوتبال صراحتاً به دریافت پول از وزارت ورزش اشاره می‌کند و البته انتظار دارند مبلغ باقی‌مانده هم از طرف وزارت ورزش تامین شود. در این صورت چطور می‌توان مدعی شد که فدراسیون فوتبال مستقل بوده و قوانین مجلس شامل این فدراسیون نمی‌شود؟ این برداشت درستی است که باید از صحبت‌های تاج و اطلاعیه فدراسیون فوتبال داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز