خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش سالیانه با هیات‌های فوتبال

کفاشیان: آمادگی برگزاری انتخابات در اسفندماه را داریم

نشست سالیانه هیاتهای فوتبال استانهای سراسر کشور با رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به روسای هیاتهای فوتبال گفت: بحث اساسنامه هیاتهای فوتبال مورد بررسی قرار می گیرد واین اساسنامه در هیات رئیسه فدراسیون مورد تصویب قرار گرفته است.

وی گفت: هرساله کنفدراسیون فوتبال آسیا  و فدراسیون جهانی فوتبال تغییرات و اصلاحات را در قوانین و مقررات خود به وجود می آمورند و تمامی فدراسیون های عضو نیز با توجه به این تغییرات، باید اصلاحات را در خصوص قوانین و مقررات در دستور کاری خود قرار دهند. به همین ترتیب ما نیز این تغییرات را در مقررات خود به وجود آورده ایم. در واقع اساسنامه هیاتهای فوتبال که مورد تصویب هیات رئیسه فدراسیون نیز قرار گرفته را در اختیارتان قرار می دهیم تا در مهلت 10 روز آینده نظرات خود را به صورت مکتوب  ارسال کنید تا پس از بحث و بررسی درصورت تصویب نهایی در هیات رئیسه، آنرا اجرایی کنیم.

علی کفاشیان در ادامه افزود: بعد از برگزاری مجمع فدراسیون در تاریخ 23 دیماه و مطالبق با اساسنامه برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون دو ماه زمان نیاز داریم و فدراسیون فوتبال آمادگی این را دارد که درتاریخ 25 اسفند ماه مجمع انتخاباتی را برگزار کند.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: از آنجائیکه معرفی و ارائه برنامه ها از جمله حقوق حقه همه کسانی است که می خواهند در انتخابات حضور داشته باشند، لذا می بایست در یک فضای سالم و مطابق با قانون و بدون ایجاد فضای تخریبی، این فرصت به همه علاقمندان برای حضور در فدراسیون فوتبال داده شود و در نهایت این مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است که تصویب نهایی را برای انتخاب رئیس فدراسیون خواهد گرفت و همه باید به تصمیم مجمع فدراسیون احترام بگذارند.

گفتنی است؛ این نشست با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، دکتر علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون، مهدی تاج، نایب رئیس دوم و رییس سازمان لیگ برتر، شهاب الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه و کلیه روسای هیاتهای فوتبال از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

کد خبر : ۳۳۵۹۸۳