خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون قضایی مجلس خبرداد؛

پولادی به عنوان سرباز فراری تحت پیگرد قرار می گیرد / فدراسیون فوتبال شریک جرم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۳۷

تأمین مقدمات خروج و بازی در تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال در صورت عدم بازگشت بازیکن متخلف به کشور معاونت در جرم بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت لذا لازم است دستگاه قضایی به جد این مورد را پیگیری کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: جعلی بودن کارت و عدم گذراندن خدمت سربازی جرم است و اگر با اطلاع شخص باشد جرم دیگری است که حداقل آن این است که در صورت عدم جلب شخص مذکور، حق دیگران ضایع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی اسفنانی ضمن بیان این مطلب، درباره عدم بازگشت مهرداد پولادی به ایران برای گذراندن خدمت سربازی و پیگیری قانون کارت جعلی کارت پایان خدمت، گفت: این مسأله که بازیکنی که کارت پایان خدمت جعلی داشته به خاطر بازی در یک باشگاه خارجی به کشور بازنگردد، توجیه قانونی ندارد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در صورت عدم بازگشت این بازیکن به ایران جهت گذراندن خدمت سربازی و پیگیری قانونی کارت پایان خدمت جعلی، به عنوان سرباز فراری و مجرم مورد تعقیب قانونی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از طرفی جعلی بودن کارت و عدم گذراندن خدمت سربازی جرم است و از طرفی اگر با اطلاع شخص باشد جرم دیگری است که حداقل آن این است که در صورت عدم جلب شخص مذکور، حق دیگران ضایع خواهد شد.

اسفنانی افزود: استفاده از سند مجعول قطعا فرد را مورد تعقیب قانونی قرار خواهد داد و صرفا تعهد به یک باشگاه خارجی دلیلی برعدم بازگشت وی نیست.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر فدراسیون فوتبال درعدم بازگشت پولادی به کشور نقش داشته باشد، خود مجرم است، خاطرنشان کرد: تأمین مقدمات خروج و بازی در تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال در صورت عدم بازگشت بازیکن متخلف به کشور معاونت در جرم بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت لذا لازم است دستگاه قضایی به جد این مورد را پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز