خبرگزاری کار ایران

سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با ایلنا:

هوشمندی برانکو عامل صعود پرسپولیس بود/استقلال برای جبران مافات بازی خواهد کرد/فکر می‌کنم دربی مساوی شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۳۲

مهاجم اسبق دو تیم سرخابی پایتخت در مورد شرایط این روزهای دو تیم به اظهار نظر پرداخت.

سیدمهدیسیدصالحی بازیکن اسبق سرخابیهای پایتخت در مورد شرایط این دو تیم اظهار داشت: پرسپولیس در مقابل الدحیل خیلی خوب کار کرد و کادرفنی این دو تیم و راس آنها آقای برانکو هوشمندانه عمل کردند و با برنامه‌هایی که داشتند توانستند از نقاط ضعف الدحیل استفاده کنند و به این تیم ضربه بزنند و به مرحله‌ی بعد صعود کنند و این نشان از درایت آقای برانکو و کادرفنی این تیم دارد که توانستند با عملکر خوب زمینه ساز راهیابی پرسپولیس به جمع 4 تیم برتر باشند. تیم السد هم نسبت به دور گروهی بسیار متفاوت ظاهر شده و تیمی بسیار باکیفیت است که با تقویت خود توانسته تیمی خوبی جمع کند . در خط میانی ژاوی و گابی می‌توانند تاثیر گذار باشند و تیم پرسپولیس باید با تمام توان فنی و بدنی خود در زمین ظاهر شوند و با گوش دادن به فرامین کادرفنی از این بازی سربلند بیرون بیایند.

مهاجم گلزن سالهای نه چندان دور فوتبال ایران در مورد دربی نیز عنوان کرد: دربی با بازیهای دیگر فرق دارد و اصلا به شرایط و عملکرد دو تیم قبل از این بازی هیچ ربطی ندارد. حساسیت و فشاری که هواداران و رسانه ها از روزهای قبل از دربی به این تیمها وارد می‌کنند باعث می‌شوند این دو تیم محتاطانه وارد زمین شوند و اصلا ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و اصلا نمی‌شود پیش‌بینی که کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد شرایط دو تیم نیز بیان کرد: پرسپولیس در لیگ و آسیا نتایج خوبی کسب کرده و با وجود محرومیت از جذب بازیکن تیم منسجمی را دارد و آقای برانکو توانسته تیم خوبی جمع کند و روند رو به رشد خود را ادامه دهد. استقلال هم چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفته و بعد از ناکامی های که در فصل نقل‌و‌انتقالات داشت و نتوانست بازیکنان اصلی خود را نگه دارد در این بازی تلاش می‌کنند و با کسب نتیجه‌ی خوب ناکامی های اخیر را جبران کرده و دل هواداران خود را شاد کنند.

سیدصالحی در مورد بازیکنان تاثیر گذار دربی و پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌ی بازی گفت: دربی با بازیهای دیگر تفاوت دارد و نمی‌شود گفت کدام بازیکن می‌تواند مثمرثمر باشد حتی امکان دارد بازیکنی به ستاره دربی تبدیل شود که کسی انتظار آن را ندارد ولی اعتقاد دارم یک دربی تماشایی را شاهد خواهیم بود.من تصور می‌کنم این بازی مساوی خواهد شد و تیمی برنده از زمین بیرون نخواهد آمد.

وی در مورد اینکه بالاخره می‌گوید استقلالی است یا پرسپولیس نیز بیان کرد: من همیشه در هر تیمی بودم با تمام وجودم برای آن کار کردم و ذره‌ای برای لباسی که پوشیده بودم کم نگذاشتم و برایم فوتبال زیبا ارجح تر است از پیروزی تیمی و امیدوارم یک بازی خوب را نیز شاهد باشیم تا خروجی آن به فوئتبال ایران کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز