خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: فعلا خوشحالم، بیخیال دربی!

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۰۱

گلر ملی پوش پرسپولیسی ها می گوید تا زمان تمرین فردا می خواهد به خوشحالی بپردازد و از آن به بعد تمرکز خود را روی دربی می گذارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند درباره دیدار پرسپولیسی ها برابر سپیدرود گفت: تمام تیم ها به تهران می آیند تا حداقل امتیاز را بگیرند. بازی امروز هم به این ترتیب بود و سپیدرود توانست با بازی خوب خود برای پرسپولیس حریف سختی باشد. آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و امیدوارم در لیگ بمانند.

او ادامه داد: از گلزنی آدام همتی خیلی خوشحالم. او توانست یکی از گل های زیبای هفته را به ثمر برساند و با شوت خود سه امتیاز بسیار بسیار شیرین را به تیم ما داد. امیدوارم موفقیت های او ادامه داشته باشد و البته تبریک به هواداران که از همه ما حمایت کردند.

بیرانوند درباره دربی پیش رو گفت: ما تا ساعت 12 فردا می خواهیم به خوشحالی برد امروز بپردازیم و به همین دلیل درباره دربی نمی توانم حرفی بزنم چرا که همانطور که گفتم به فکر خوشحالی حاصل از این برد هستیم. فردا و از ساعت 17 که تمرین مان شروع می شود تمرکز روی دربی آغاز می شود و همان موقع هم درباره آن صحبت می کنم.

گلر سرخ پوشان درباره همکاری توپ جمع کن های پشت دروازه با وی گفت: خداراشکر همه توپ جمع کن ها هم می دانند که من بازی را زود شروع می کنم و با آنها هم هماهنگ کردم که توپ را زود به من بدهند که این اتفاق افتاد. امروز هم همین کار را دو بار دیگر انجام دادم که علیپور و منشا نتوانستند از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز