خبرگزاری کار ایران

بیرانوند - مظاهری؛ جنگ گلرهای مورد علاقه کی‌روش در میدان آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۹۵

دیدار گلرهای تیم ملی در بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن از جذابیت‌های این بازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است و این دیدار از چند جهت حساسیت‌های خاص خودش را دارد که تقابل گلرهای تیم ملی کشورمان یکی از آنهاست.

علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری که پای ثابت اردوهای چند سال اخیر تیم ملی کشورمان هستند و اصلی‌ترین گزینه‌های کی‌روش برای دروزاه‌بانی محسوب می‌شوند، انگیزه زیادی برای نمایش توانایی‌هایشان دارند.

بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی است و در اکثر دیدارهای تیم ملی در چند سال اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته است و پشت سر او رشید مظاهری همیشه نزدیک‌ترین گزینه به ترکیب اصلی بوده و در دیدار اخیر مقابل ونزوئلا در نیمه دوم به جای بیرانوند به میدان آمد.

مظاهری تنها گزینه ثابت اردوهای اخیر تیم ملی در کنار بیرانوند بوده و سایر گزینه‌ها معمولاً متغیر بوده‌اند و این نشان از فاصله این دو گزینه نسبت به سایر نفرات در تفکرات کی‌روش دارد.

دیدار روز جمعه پرسپولیس - ذوب‌آهن به نوعی تقابل این دو گلر ملی‌پوش است و انگیزه زیادی دارند تا توانایی‌ها و برتری‌های خود را به رخ حریف بکشانند و این قطعاً جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز