خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم روان‌تر بازی کنیم/ باید برد مقابل مس را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۵۷

بازیکنان شاهین با برد برابر مس از زیر فشار خارج شدند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری شنبه پس از برد ۲ بر یک تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با این شرایط ایجاد شده از هفته آینده شاهد بازی روان تری از سوی بازیکنان شاهین باشیم.

وی اظهارداشت: بازیکنان باید از همین امشب برد برابر مس را فراموش و به بازی هفته آینده برابر شهرداری ماهشهر فکر کنند که جدال سختی برابر آنها در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهرگفت: تیم شاهین در دیدار امروز برابر مس در نیمه نخست به موقع به گل رسید ولی از روی غافل گیری بازیکنان گل مساوی را دریافت کردیم که در ادامه با هوشیاری بازیکنان موفق به گل برتری شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم که در صورت دقت بیشتر بازیکنان می توانستیم حریف را با اختلاف چندین گل شکست دهیم.

فکری در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: پیش از بازی تصمیم گرفتم با هدف حفظ تمرکز بازیکنان از صحبت علیه داوری پرهیز کنم و در صورت اشتباه داور نیز به بازیکنان تلقین کنم که با تلاش بیشتر خود اشتباه های داوری را جبران کنند.

وی افزود: داور در مجموع این دیدار شاید اشتباهاتی در قضاوت داشت ولی این اشتباهات وی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

فکری یادآورشد: در صحنه های حمله شاهین بازیکنان مس با خطا آنها را متوقف می کردند که در صورت سخت گیری داور و دادن کارت یکی دو بازیکن حریف کارت قرمز دریافت می کردند.

وی عنوان کرد: تنها درخواست مجموعه شاهین بوشهر قضاوت عادلانه از سوی داوران است تا هیچ حقی از تیم ها ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز