خبرگزاری کار ایران

با کمبود بازیکن مواجه هستیم؛

محمدی: انگیزه‌بالای‌بازیکنان عامل پیروزی مقابل ماهان بود / بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۱۴

ما یک جدال جانانه را از دو تیم شاهد بودیم که در کنار حمایت تماشاگران و انگیزه بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه انگیزه بالای بازیکنان را عامل پیروزی مقابل ماهان تندیس دانست.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ماهان‌قم صدرنشین لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند. در این بازی فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم.

محمدی با اشاره به قدرت تیم ماهان‌قم تاکید کرد: بی‌جهت نیست این تیم صدرنشین است. آنها تیم بسیار خوبی بودند و موقیعت‌های زیادی هم داشتند که با عملکرد خوب بازیکن ما بسیاری از آنها گل نشد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری‌ساوه با بیان اینکه این تیم با کمبود بازیکن روبروست اذعان داشت: بعد از اتفاقاتی که افتاد تنها با ۳ بازیکن تعویضی به مصاف ماهان رفتیم، اما بازیکنان با جان و دل بازی کردند و این کمبود اصلا حس نشد. ما یک جدال جانانه را از دو تیم شاهد بودیم که در کنار حمایت تماشاگران و انگیزه بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم.

محمدی در پایان در مورد جذب بازیکن جدید در این تیم گفت: در صورت تائید محمود خوراکچی یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد، در غیر این صورت منتظر نیم فصل می‌مانیم تا مهره‌های جدید به تیم اضافه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز