خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم

کامیابی‌نیا: در محروم شدنم خیریتی بود/ باید سعی کنم اخطار بی‌مورد نگیرم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۲۳

هافبک پرسپولیس در مورد پیروزی برابر الدحیل و محروم شدن خودش صحبت کرد.

کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود پرسپولیس با پیروزی برابر الدحیل اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و یک صعود شیرین و به یاد ماندنی را تجربه کردیم. بیش از هر چیزی باید ممنون هوادارانی باشیم که مثل همیشه ما را حمایت کردند. خصوصا در دقایق ۷۰ تا ۹۰ که فشار زیادی روی حریف آوردند و باعث شدند گل سوم را بزنیم. حتی می‌توانستیم به گل چهارم هم برسیم ولی بشار موقعیتی که داشت را استفاده نکرد.

وی در مورد صحنه منجر به اخطارش که باعث محرومیتش هم شد عنوان کرد: من در شش بازی مرحله گروهی و حذفی کارت نگرفتم و فقط بازی با الجزیره اخطار گرفته بودم. در این بازی هم بازیکن حریف فکر می‌کنم به عمد با آرنج به صورت من کوبید که جای کبودی‌اش هنوز هم روی صورتم هست و مقابل چشم کمک داور هم این کار را کرد. او آمد دستم را بگیرد که دستم را کشیدم و غیر عمد خورد به صورتش و اشتباه کردم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه گفته می‌شود اخطار زیاد می‌گیرد گفت: سبک بازی من به شکلی است که با جان و دل بازی می‌کنم. در بازی با نساجی آبشک ۵۰۰ خطا انجام داد ولی همه روی من زوم کرده‌اند و می‌گویند باید کارت زرد دوم می‌گرفتم ولی اخطار من هم به خاطر اعتراض بود. به هر حال سبک بازی من این است ولی باید سعی کنم اخطار بی‌مورد کمتر بگیرم.

کامیابی‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه بعضی هواداران پرسپولیس به او حمله کردند گفت: آن عده هوادار پرسپولیس نیستند و هواداران واقعی همیشه من را مورد لطفشان قرار داده و حمایت کردند. من منتی ندارم ولی پیشنهاد خوبی را زد کردم که آقای گرشاسبی در جریان است. هم از نظر فنی پیشنهاد خوبی بود و هم مالی ولی پس از مشورت با دوستانم و پدر و مادرم و همسرم تصمیم گرفتم بمانم و تمام وجودم را برای پرسپولیس بگذارم.

وی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا این هجمه‌ها علیه من شکل گرفته است. سیامک نعمتی هم محروم شد ولی وقتی من کارت می‌گیرم رویم حساس شده‌اند. به هر حال شاید خیریتی در این موضوع بود و اینجا کارت گرفتم که در مراحل بالاتر محروم نشوم و کنار تیم باشم.

هافبک پرسپولیس در مورد ۳ دیدار دشوار تیمش در طول ۱۰ روز گفت: بازی‌های سختی داریم ولی تمرینات سخت و فشرده تیم که به اندازه یک بازی از ما انرژی می‌گیرد باعث شده بدن‌هایمان آماده باشد و اردوی خوب کرواسی در ابتدای فصل هم اینجا خودش را نشان می‌دهد. باید سعی کنیم مصدوم ندهیم و با برنامه ریزی کادرفنی به امید خدا از هر سه بازی سربلند خارج شویم.

کامیابی نیا در پایان گفت: حتم دارم می‌توانیم به فینال برویم و قهرمان آسیا شویم. درست است تیم‌های دیگر زیاد هزینه کردند ولی ما یک مربی کاربلد و مدیر زحمتکش داریم که قدرت تیم مان را بیشتر می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز