خبرگزاری کار ایران

اوزیل: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۰۱

مسعود اوزیل گفته کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. این دو نفر در فصل 12-2011 با رئال فاتح لالیگا شدند اما اوزیل در سال 2013 و رونالدو در سال 2018 از رئال جدا شدند.

به گزارش ایلنا، رونالدو در بازی مقابل ساسولو نخستین گل‌هایش برای یوونتوس را زد، و اوزیل هم در برد مقابل نیوکاسل برای دویستمین بار با پیراهن آرسنال بازی کرد. اوزیل از حرفه‌ای بودن رونالدو ستایش کرده و گفته که او الهام‌بخشش بوده است: «مردم همیشه از من می‌پرسند که بازی کنار کریستیانو رونالدو چطور است. آن چیزی که می‌توانم بگویم این است که من هرگز فردی را مانند او ندیده‌ام. او واقعا سخت کار می‌کند و نخستین فردی است که به زمین تمرین می‌رود و آخرین فردی است که آنجا را ترک می‌کند. او خیلی حرفه‌ای است و همیشه می‌خواهد برنده باشد، حتی در بازی‌های تمرینی. البته که من از او الهام گرفته‌ام؛ گاهی حتی از مسائل ساده، مانند نحوه شوت زدنش. من واقعا از بازی در کنار او لذت بردم چون او باعث شد که من در زمین بهتر عمل کنم. او خارج از میدان هم انسانی عالی است. من گل‌های زیادی برای او ساخته‌ام و لازم نیست که این را به خاطرش بیاورم! بازی کنار او آسان است چون شما نیاز ندارید که موقعیت‌های زیادی برایش بسازید. حتی اگر دو پاس به او می‌دادم، او دو گل می‌زد و به همین دلیل است که او یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌هایی است که تاکنون زندگی کرده است.»

اوزیل ماه‌های سختی را پشت سر گذاشته است. او می‌گوید حالا در لندن واقعا راحت است: «طرفداران از پنج سال پیش که آمدم همیشه از من حمایت کرده‌اند و به همین دلیل توانسته‌ام به سبکی که ترجیح می‌دهم بازی کنم. من همیشه می‌خواهم بازی را کنترل کنم، پاس گل بدهم و به تیم کمک کنم. بارها به من گفته‌اند که دنیس برکمپ هم همینطور بازی می‌کرده است. البته که مقایسه شدن با برکمپ مایه افتخار من است اما من نمی‌خواهم خودم را با کسی مقایسه کنم. من سبک خودم را دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز