خبرگزاری کار ایران

جریمه 1800 دلاری AFC برای پرسپولیس؛ خلیل زاده مقابل السد محروم نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۶۸

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد شجاع خلیل زاده در بازی برابر السد قطر می‌تواند سرخپوشان را همراهی کند و محروم نیست.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز طی نامه‌ای گزارش بازیکنان اخطاری و اخراجی‌ پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر را مشخص کرد و اسامی محرومان این تیم در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر اعلام شد.

علی علیپور، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده بازیکنانی بودند که در دیدار مقابل الدحیل از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و همچنین برانکو ایوانکوویچ نیز از سوی روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی مسابقه، از کنار زمین اخراج شد.

بنابراین در بازی رفت برابر السد که قرار است 10 مهرماه برپا شود کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و برانکو ایوانکوویچ محروم هستند. شجاع خلیل زاده به این دلیل محرومین نیست که در پایان مرحله گروهی یک اخطار داشته و طبق قانون آن کارت زرد پاک شده، بنابراین در حال حاضر یک کارته محسوب می شود و به همین دلیل از بازی رفت برابر السد قطر محروم نخواهد بود.

در بخش دیگر این نامه آمده که باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه 5 نفر از این تیم از سوی داور مسابقه جریمه شده به ازای هر اخطار 300 دلار و به خاطر هر اخراج 600 دلار باید بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز