خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا: بازگشت رونالدو به اروپا بدون رئال مادرید / رم حریف مردان لوپتگی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۶۵

ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در چهار گروه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین آنها رئال مادرید برابر رم قرار می‌گیرد. بازی‌های شب گذشته با برتری اینتر، لیورپول، بارسلونا، دورتموند، اتلتیکو مادرید و گالاتاسرای همراه بود و امشب هم دیدارهای جذابی به انجام می‌رسند:

گروه E

21:25 / آژاکس - آاک آتن
23:30 / بنفیکا - بایرن مونیخ

* آژاکس در ورزشگاه آمستردام میزبان عقاب‌های یونانی است. این دو تیم تا به امروز دوبار برابر هم قرار گرفته‌اند و دو پیروزی برای نماینده هلند و 4 گل زده بوده؛ در دیگر دیدار بنفیکا مقابل قهرمان آلمان مصاف می‌دهد. بایرن پنج مرتبه عقاب‌های پرتغالی را شکست داده و سه مرتبه هم رویارویی این دو تیم به تساوی انجامیده است.

 

گروه F

21:25 / شاختار دونتسک - هافنهایم
23:30 / منچسترسیتی - لیون

* شاختاردونتسک پنج بازی گذشته‌اش در لیگ اوکراین را با برتری پشت سر گذاشته و در فصل جاری صدر جدول را در اختیار دارد؛ منچسترسیتی انگلیس در اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان کوین دی بروین، مهره کلیدی فصل گذشته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و البته با چهار پیروزی و یک تساوی در فصل جدید لیگ جزیره با شرایط مناسبی پا به مسابقات می‌گذارد.

گروه G

23:30 / رئال مادرید - آ اس رم
23:30 / ویکتوریا پلژن - زسکا مسکو

* قهرمان فصل گذشته کریسیتانو رونالدو را در تابستان از دست داد و امشب مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در مرحله حذفی فصل پیش با شگفتی سازی بارسلونا را از گردونه مسابقات حذف کرد. رم و رئال مادرید تا به امروز 10 دیدار برابر هم برگزار کرده‌اند که سهم آن 6 برتری برای کهکشانی‌ها و سه پیروزی برابر جالورسی است؛ زسکا مسکو در بازی خارج از خانه 4 بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و برای سومین بار با نماینده چک مصاف می‌‌دهد.

گروه H

23:30 / والنسیا - یوونتوس
23:30 / یانگ بویز - منچستر یونایتد

* کریستیانو رونالدو که به تازگی جایزه برترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان را کسب کرد، امشب بدون رئال مادرید پس از 9 سال به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ورود می‌کند و باید دید در اولین رویارویی تاریخ والنسیا با یوونتوس او موفق به گلزنی می‌شود یا خیر؛ در دیگر دیدار این گروه منچستریونایتد که به همراه ژوزه مورینیو نتایج مطلوبی کسب نکرده باید برابر تیم سوئیسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز