خبرگزاری کار ایران

وین رونی علیه مالک ایرانی:

افشای راز جدایی از پیراهن آبی؛ برای این باشگاه گران بودم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۶۶

جدایی ناگهانی وین رونی از اورتون هنوز هم برای هواداران لندنی یک راز است؛ رازی که حالا پشت پرده آن فاش شده.

به گزارش ایلنا، رونی در تابستان 2017 از منچستریونایتد جدا شد و به باشگاه دوران نوجوانی‌اش، اورتون برگشت. شیاطین سرخ حتی برای تسهیل این انتقال، حاضر به پرداخت بخشی از دستمزد رونی هم شدند. این مهاجم باتجربه شروع خوبی در گودیسون پارک داشت اما بعد از تغییر پست و انتقال به خط میانی، تردیدها در مورد او افزایش پیدا کرد و همین مساله مشیری را ترغیب کرد تا او را بفروشد.

رونی در یک گفت‌وگوی مفصل در این باره گفت: جدایی از منچستریونایتد آسان نبود اما من بازی نمی‌کردم و شرایط دشوار بود. اورتون دلیل اصلی جدایی من از منچستریونایتد بود. می‌خواستم به آنها کمک کنم تا رو به جلو بروند و نخستین جام‌شان از سال 1995 را به دست بیاورند. این همیشه رویای من بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من کمی از اینکه شرایط به آن شکل رقم خورد، ناراحتم اما فوتبال همین است. مساله تنها پایان دوران حرفه‌ای‌ام در اورتون نبود. می‌توانستم بفهمم که باشگاه در تلاش است تا رو به جلو حرکت کند و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد و من می‌خواستم بخشی از این پروژه باشم. احساس می‌کردم در حال ریختن پایه‌ای برای بردن یک جام و تلاش برای قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر لیگ هستیم. با توجه به آنچه چند بار در دوران حرفه‌ای‌ام رخ داد، شاید نیاز بود کمی خودخواه‌تر باشم؛ چیزی که گاهی انجامش دشوار است.

وی ادامه داده است: با بازی در خط میانی، من قابلیت گلزنی‌ام را از دست دادم اما تیم کمی بهتر شد و در جدول بالاتر رفت. شاید اگر این کار را نمی‌کردم، می‌توانستم 20 گل بزنم و تیم دوازدهم یا سیزدهم می‌شد. فکر می‌کنم این تصمیم مالک باشگاه بود. واضح بود که او می‌دانست که قصد دارد بازیکنان زیادی به خدمت بگیرد و من همچنان از اورتون پول می‌گرفتم و او می‌خواست این هزینه را کم کند. وقتی که من در جریان علاقه‌مندی واشنگتن دی سی قرار گرفتم و در روزنامه، مقاله‌ای در مورد آن خواندم و به این فکر کردم که اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ چیزی گفته شده است؟ بنابراین به دیدن سم آلاردایس رفتم و گفتم: گوش کن، من بچه نیستم. چه اتفاقی دارد رخ می‌دهد؟ می‌خواهی من اینجا باشم یا نه؟  منصفانه بگویم، آلاردایس روراست‌ترین فرد بود. او گفت اگر فصل بعد هم مربی باشد، شاید به من زیاد بازی نرسد اما او می‌خواست که من در اورتون باشم و بخش بزرگی از پروژه تیم. سپس گفت: اما من مطمئن نیستم که مالک باشگاه هم چنین نظری داشته باشد.

تلاش برای گرفتن یک پاسخ صادقانه از مالک باشگاه، سه ماه طول کشید. من تلاش کردم و تلاش. تنها چیزی که می‌خواستم، شفافیت بود. نکات مثبتی هم وجود داشت. فرزندانم می‌دیدند که من در اورتون بازی می‌کنم. هرچند دو بچه کوچکم چیزی به یاد نخواهند داشت اما همچنان عکس‌هایی باقی می‌ماند که من در سنین بالاتر هم برای اورتون بازی کردم. در آنفیلد برای اورتون گل زدم و نخستین هت‌تریک را برای اورتون انجام دادم اما با کمی ناراحتی جدا شدم. وقتی در 18 سالگی از اورتون رفتم، پایان بدی داشت. من بچه بودم و در آن سن چیزهایی می‌گویید و کارهایی می‌کنید که واقعا معنی آنها را درک نمی‌کنید اما این بار، کمی مسن‌تر و عاقل‌تر بودم و تنها کمی صداقت می‌خواستم که هرگز واقعا به آن نرسیدم؛ به جز از سم آلاردایس.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز