خبرگزاری کار ایران

برای شماره 4 پرسپولیس/ سیدجلال حسینی، قیصر ارتش سرخ ایران

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۸۶

سید جلال حسینی نشان داد که هنوز تمام نشده و می‌تواند کارهای بزرگی در زمین انجام دهد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حساسترین بازی 10 سال اخیر خود توانست با ارائه‌ی یک نمایش دلپذیر تیم متمول قطری را شکست داده و به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند. آغاز این سمفونی هماهنگ با ضربه‌ی پای چپ کاپیتان این تیم تیم یعنی سیدجلال حسینی همراه بود. گویی آمده بود تا به منتقدانش نشان دهد که هنوز تمام نشده و می‌شود واژه‌ی "مدرن" را به او اطلاق کرد.

مدرنیته‌ای که پیراهن شماره 4 تیم ملی ایران در جام جهانی را از او گرفت و زحمات این چند سال او را به باد داد . اما او نشکست او فرو نریخت او قامتش خم نشد و نشان داد که چه کسی مدرن است و چه کسی ادعای مدرن بودن را دارد. او با پای راستش تمام کننده‌ی کار صعود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی باشگاههای آسیا بود و با پای چپش آغازگر صعود به جمع 4 تیم برتر. او سید جلال حسینی است مردی برای تمام فصول.

برای شماره 4 پرسپولیس/ سیدجلال حسینی، قیصر ارتش سرخ ایران

کاپیتان پرافتخار، آرام و محجوب تیم پرسپولیس که نزدیک به 15 سال است در سطح اول فوتبال ایران میدرخشد و اگر عنوان برترین دفاع تاریخ فوتبال ایران به او اطلاق کنیم گزافه نگفته‌ایم. مدافع وسطی که گاه یادش می‌رود فقط یک دفاع است و از او انتظار گلزنی نیست اما احساس مسئولیت و عشق به هواداران است که او را تا 6 قدم حریف می‌کشاند و با گلزنی هایش باعث بالارفتن آدرنالین جماعت پرسپولیسی می‌شود.

هنک تن کاته سرمربی الجزیره امارات وقتی در کنفرانس خبری بازی قبل از برگشت با پرسپولیس در آزادی راجب به سوپرمن بودن سید جلال صحبت می‌کرد هیچوقت فکر نمیکرد در عرض 24 ساعت تمام صحبتهایش در زمین جواب داده شود و قیصر سرخها کاری کند کارستان و دروازه‌ی  تیم ثروتمند حوزه‌ی خلیج فارس و کاخ رویاهای مالکان از خود راضی آنها را فرو بریزد.

دقیقا بعد از این گل و وفاداری به پرسپولیس بود که با پیش کشیدن بحث مدرنیته در فوتبال راه تیم ملی ایران را بر او بستند و گفتند خداحافظی کن تا احترامت حفظ شود اما سید فوتبال ایران مثل همیشه با تصمیم درستی که گرفت نقشه‌های آنان را خراب کرد تا نشان دهد با تلاش و پشتکار خودش به اینجا رسیده و خودش با همین جدیت و درایت سرنوشت خود را رقم خواهد زد نه با سفارش، ارعاب و بازیهای رسانه‌ای که اطرافیان تیم ملی برای او راه انداخته بودند.

در روزگاری که بازیکنانی که تنها افتخارشان با پیراهن پرسپولیس بوده به بهانه‌ی پیشرفت این تیم و هوادارانش را با پنجره‌ی بسته تنها گذاشته و به دنبال سرنوشت خود رفتند این سید جلال حسینی بود که همچون کوه استوار بود و با صحبتهایش به هواداران و سرمربی کروات این قوت قلب را می‌داد که با هر اتفاقی پرسپولیس فروریختنی نیست و می‌شود با همین پنجره‌ی بسته نیز جنگی پایاپایی با ثروتمندان قطری به نمایش گذاشت جنگی که پروفسور سرخها طراح و کارگردان آن بود و سید جلال و یاران باوفای پرسپولیس بازیگران آن.

برای شماره 4 پرسپولیس/ سیدجلال حسینی، قیصر ارتش سرخ ایران

وقتی در بازی الدحیل توپ به به صورت اتفاقی وارد درواز‌ه‌ی پرسپولیس شد، ورزشگاه برای لحظات غرق در سکوتی وحشتناک و ترسناک شدو  به یک باره گویی تمام آرزوهای پرسپولیس را در چاهی ریخته و درش را گذاشته‌اند اما چه کسی غیر از خود سید جلال فکرش را می‌کرد پرسپولیس در این  مسابقه به چنین نتیجه‌ی افتخار آمیزی رسیده و هواداران خود را غرق در شادی و خوشحالی می‌کند و کاری می‌کند برای ساعاتی هم که شده مشکلات معیشتی خود را فراموش کرده و به پرسپولیس، پیراهن سرخش، قدمت پرافتخارش ، سرمربی محجوب و کاربلدش و کاپیتان وفاداراش فکر کنند.

هواداران پرسپولیس حتی اگر بتوانند مشکلات معیشتی خود را برای چند ساعت نیز فراموش کنند کاری که بازیکنان سابق این تیم در حق پرسپولیس کردند را حتی برای لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد و همیشه در خاطر آنها خواهد ماند که بازیکنان جداشده‌ی پرسپولیس جایی را که نام آنها را بر سر زبان‌ها انداخت وباعث معروف شدن و شهرتشان شد را به یک مشت دلار فروختند و برانکو، سید جلال و پرسپولیس را در مقابل حریفان قدرتمند و تا دندان مسلح عربی تنها گذاشتند.

برای شماره 4 پرسپولیس/ سیدجلال حسینی، قیصر ارتش سرخ ایران

هواداران پرسپولیس حالا یک کاپیتان پرافتخار، تمام نشدنی، وفادار و یک رهبر تمام عیار را در کنار سرمربی محبوب خود می‌بینند که قصد دارند به کمک هم افتخاری تاریخی را برای این تیم بدست آورده و با موفقیتهای خود پیامی بزرگ به منتقدان خود و همه‌ی کسانی که آنها را مورد سرزنش قرار می‌دادند بدهند که آنها همچنان استوار وبرقرار هستند و به پشتوانه‌ی هواداران و سینه چاکان پرسپولیس بی وقفه به سوی موفقیت خواهند تاخت و هیچ صخره‌ای نمی تواند آنها را در این راه متوفق کند زیرا خود صخره با پرسپولیس همراه است، صخره ای به نام سید جلال حسینی؛ قیصر ارتش سرخ ایران.

برای شماره 4 پرسپولیس/ سیدجلال حسینی، قیصر ارتش سرخ ایران

نویسنده: نوید اصلانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز