خبرگزاری کار ایران

درخواست جالب هواداران تراکتور از زنوزی؛

بازگشت تونی اولیویرا به نیمکت تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۶۶

بعد از خروج توشاک از تبریز گزینه‌های مختلفی برای تراکتورسازی مطرح شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست تراکتورسازی مقابل صنعت نفت در ضربات پنالتی و حذف زود هنگام این تیم از رقابت‌های جام حذفی به نوعی پایان کار سرمربی کهنه‌کار و شناخته شده ولزی در تبریز بود و او را خیلی زودتر از موعد مقرر به خانه فرستاد تا نیمکت تراکتورسازی هم در پایان هفته ششم لیگ برتر به یک علامت سوال تبدیل شود.

در چند ساعت گذشته شایعات زیادی پیرامون گزینه‌های هدایت تراکتورسازی مطرح شده‌ است و نام چند نفر به میان آمده که مشخص نیست هرکدام تا چه حد جدی هستند و باید تا بازگشت زنوزی به تبریز و نشست مدیران باشگاه صبر کرد ولی در این میان هواداران این باشگاه مثل همیشه دست به کار شدند و گزینه مورد نظرشان را پیشنهاد دادند و آنهم کسی نیست جز تونی اولیویرا.

اولیویرای پرتغالی در دو مقطع هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشته و موفق هم عمل کرده است. کشاندن تراکتور تا پایای قهرمانی لیگ برتر و اتفاقات عجیب هفته آخر فصل چهاردهم و یک قهرمانی جام حذفی با سرخپوشان تبریزی حاصل کار او بود ولی در نهایت در میانه راه لیگ پانزدهم کنار رفت تا قلعه‌نویی جانشین وی شود.

اولیویرا بعد از جدایی از تراکتورسازی تقریباً 2 سال بیکار بود و فصل گذشته هدایت کاظمه کویت را بر عهده گرفت و این تیم را به رتبه چهارم لیگ رساند و در پایان فصل جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است.

باید دید مسئولان تراکتورسازی به خواسته هوادارانشان عمل می‌کنند و اولیویرا را که به فوتبال ایران و جو تبریز آشنایی دارد جذب خواهند کرد یا به فکر گزینه‌های دیگری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز