خبرگزاری کار ایران

چند خبر از باشگاه تراکتورسازی؛

تغییرات جان توشاک برای دیدار با سایپا/ منتفی‌شدن حضور رامین رضاییان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۲۱

باشگاه تراکتورسازی در مذاکراتی که با رامین رضاییان داشته، از نظر مالی با این بازیکن به توافق نرسیده و انتقال این ملی‌پوش به تبریز منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، برخلاف گفته صادق درودگر مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی مبنی بر جدایی چند بازیکن جدید این تیم، باشگاه تراکتورسازی چنین برنامه‌ای ندارد.

البته باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده که تمام تغییرات در تیم با نظر جان توشاک انجام می‌شود ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش بازیکنان جدید ندارند. البته این باشگاه هنوز 3- 4 جای خالی برای بازیکنان جدید دارد و قرار است با نظر توشاک بازیکنان جدیدی جذب شوند.

احتمال دارد جان توشاک در بازی هفته چهارم با سایپا تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. تراکتورسازی هفته گذشته مقابل استقلال تهران متحمل شکست سنگینی شد و به همین دلیل به نظر می‌رسد توشاک تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

باشگاه تراکتورسازی که امسال چند بازیکن تیم ملی مثل شجاعی و دژاگه را به خدمت گرفته در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن از تیم ملی ندارد. این در حالی است که تا چند روز پیش شنیده می‌شد رامین رضاییان در آستانه انتقال به این تیم تبریزی قرار دارد.

با این حال حضور رضاییان در تیم تراکتورسازی منتفی شده و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن به تراکتورسازی بپیوندد. باشگاه تراکتورسازی در مذاکراتی که با رضاییان داشته، از نظر مالی با این بازیکن به توافق نرسیده و انتقال این بازیکن ملی‌پوش به تبریز عملا منتفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز