خبرگزاری کار ایران

شفر: برای هوادارانمان می‌جنگیم/ هرگز نباید پا پس بکشیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۸۳

وینفرد شفر در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم السد قطر حضور یافت.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از این دیدار که شامگاه یکشنبه در دوحه برگزار شد گفت: ما با تمام توان برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار برگشت تیمش برابر السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید بجنگیم و برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید ، همه تیم با تمام وجود خواهد جنگید.

سرمربی تیم فوتبال  استقلال با اشاره به نتیجه ای که در دیدار رفت دو تیم رقم خورد و اینکه آیا تیمش می تواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران کند گفت: باید به شانسمان ایمان داشته باشیم.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: نام بازیکنان مهم نیست، تمام بازیکنان باید با قلب خود بازی کنند ، یکی برای همه و همه برای یکی. السد تیم خوبی است ولی ما هم تیم خوبی داریم و باید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی آلمانی آبی پوشان تهرانی در مورد شانس این تیم برای رسیدن به پیروزی در دیدار روز دوشنبه و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذهنیت من این است که هرگز نباید پا پس بکشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ۳ بر یک مغلوب السد قطر شده است، ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در دوحه به مصاف این تیم خواهد رفت تا برگزار کننده دیدار برگشت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز