خبرگزاری کار ایران

نتایج لیگ انگلیس؛ برتری لیورپول و چلسی و کورس صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۰۸

دو تیم مدعی این فصل لیگ جریزه با برتری مقابل حریفان خود به کورس صدرنشینی ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با انجام دیدارهای دنبال شد که طی آن لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و چلسی نیز با برتری پرگل کاردیف را بدرقه کرد.

چلسی 4- 1کاردیف

اگرچه این کاردیف بود که گل اول را به ثمر رساند، اما چلسی با درخشش و هت تریک ادن هازارد و البته تک گل تماشایی ویلیان، 4 بار دروازه مهمان خود را باز کرده و به صدر جدول لیگ برتر رسید.

نیوکاسل 1 – 2 آرسنال

توپچی ها که فصل را خوب شروع نکرده بودند، بعد از دو پیروزی مقابل وستهام و کاردیف، امروز توانستند در خانه نیوکاسل به برتری برسند تا همچنان در مسیر پیروزی گام بردارند.

منچسترسیتی 3 - 0 فولام

سیتیزن ها که برای کاهش فاصله خود با صدر جدول نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشتند، موفق شدند با ارائه نمایشی مقتدرانه با 3 گل سانه، سیلوا و استرلینگ فولام را مغلوب کرده و به 2 امتیازی صدر جدول برسند.

تاتنهام 1-2 لیورپول

لیورپول به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگلیس، با چهار برد متوالی به ویمبلی آمده بود تا برابر تاتنهام قرار بگیرد. سپیدهای لندن نیز از چهار بازی قبلی خود سه برد و یک شکست کسب کرده بودند. در واقع باخت هفته قبل برابر واتفورد سبب شد تا شاگردان پوچتینو سه امتیاز از صدر عقب بیفتند. بازی به دقیقه 39 رسیده بود که لیورپول به گل رسید. ارسال کرنر از سوی میلنر با دفع ناقص وورم، گلر تاتنهام همراه بود. اریک دایر هم نتوانست به خوبی توپ را دور کند و واینالدوم با یک ضربه سر توانست دروازه را باز کند. روی این صحنه، تلاش گلر تاتنهام برای بیرون کشیدن توپ از دروازه ثمری نداشت.

هفت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که لیورپول به دومین گل خود نیز دست یافت. حرکت خوب مانه از سمت چپ و ارسال پاس او به درون شش قدم، با دفع اشتباه فرتونگن همراه شد. توپ به تیر برخورد کرد و روی خط دروازه به فیرمینو رسید تا ستاره برزیلی، راحت ترین گل خود را به ثمر برساند.

بازی در حال اتمام بود که تاتنهام دقیقه 93 به یک گل دست یافت. ارسال کرنر از چپ در تیر دوم به لاملا رسید. یک مهار عالی و ضربه ای عالی تر از ستاره آرژانتینی به تور دروازه لیورپول نشست تا فاصله به یک گل کاهش یابد.

در دیگر دیدارهای این هفته نیز بورنموث با نتیجه 4 بر 2 لسترسیتی را شکست داد، هاردسفیلد با یک گل از کریستال پالاس شکست خورد و در آخرین بازی امشب نیز واتفورد از منچسترسیتی در زمین خود پذیرایی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز