خبرگزاری کار ایران

مجیدی در گفتگو با ایلنا:

تنش‌ها بازی پرسپولیس به خاطر حساسیت بالا بود / از باقری تشکر می‌کنم که کادرفنی‌اش را جمع کرد!

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۵۲

سرپرست تیم نساجی مازندران درباره حواشی ایجاد شده در جریان بازی مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

فرزاد مجیدی سرپرست نساجی مازندران در گفت و گو با ایلنا درخصوص اتفاقاتی که بعد از بازی با پرسپولیس در راهروی منتهی به رختکن ورزشگاه آزادی اتفاق اظهارداشت: «این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. فکر می‌کنم این تنش‌ها به خاطر حساسیت بالای بازی بود. باید از کریم باقری تشکر کنم که بعد از این اتفاق، اعضای کادر فنی‌اش را به داخل رختکن برد؛ کار خیلی قشنگی بود و از او سپاسگزاریم.»

او از همکاری با پرسپولیسی‌ها می‌گوید و از برخی صحنه‌های قضاوت انتقاد می‌کند: «ما حسن نیت خودمان را به پرسپولیس نشان دادیم و با زود برگزار شدن بازی موافقت کردیم چون اگر این کار را انجام نمی‌دادیم باید روز گذشته این دیدار برگزار می‌شد. باید بگویم پرسپولیس در این بازی تحت فشار بود. در مورد اخراج هم نظرم این است که کارشناسان باید صحبت کنند اما چند بازیکن پرسپولیس هم خطای بدی انجام دادند که داور از کنارش عبور کرد.»

مجیدی در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم ورزشگاه آزادی آنقدر فضا دارد که دو رختکن در کنار هم نباشند. فکر می‌کنم می‌توان کاری کرد که دو تیم ابتدا و انتهای بازی، در راهرو همدیگر را نبینند تا از بروز بعضی از حاشیه‌ها جلوگیری شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز