خبرگزاری کار ایران

رمضی: توسعه ورزش کارگری یکی از اهداف سند ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۲۱

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در سفر به استان اردبیل توسعه ورزش کارگری را یکی از اهداف سند ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور که در جمع مسئولین هیات ورزش کارگری استان اردبیل حضور یافته بود، توسعه ورزش سلامت محور را از اهداف اصلی فدراسیون ورزش کارگری عنوان کرد و گفت: برای سال جاری 85 رویداد ورزشی در حد تیم های ملی تدوین شده است که در حال برگزاری است.

وی افزود: تدوین این رویداد ورزشی کاملا زمانبدی شده است که در اختیار انجمن ها و مسئولین قرار گرفته است.

رمضی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما رویکرد جدیدی را در تحول ورزشی در پیش گرفته ایم تا از همه ظرفیت های موجود در جهت پیشرفت ورزش کارگری استفاده نماییم.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری از حذف ورودی تیم ها خبر داد و گفت: ما باحذف ورودی خواستیم تا تیم های شهرستانی با شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنند تا سطح کیفی این مسابقات ارتقاء یافته و در روند تسهیل حضور تیم ها در رقابت های ورزشی گام های مهمتری برداریم.

رمضی از اقدامات اخیر فدراسیون پخش زنده رقابت های ملی کارگری را از شبکه های سراسری یاد آور شد و اظهار کرد: با پخش مسابقات به صورت زنده میتوان اسپانسرهای قوی در جهت براورد مالی تیم ها پیدا کرد و بواسطه حضور تیم ها در مسابقات انتخاب برای بازی های ملی از بین شرکت کنندگان استانی انجام خواهد پذیرفت.

همچنین طی حکمی از سوی دکتر رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران دکتر رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بعنوان مسئول کمیته فوتسال کارگران کشور منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز