خبرگزاری کار ایران

ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر فارس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۴۱

ثبت نام از کارآفرینان فارس برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اعلام این خبر گفت: کارآفرینان برتر استان تا یازدهم مهرماه سال‌جاری فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره از طریق سامانه اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به آدرس fars .mcls.gov.ir اقدام کنند.

 سهراب مختاری در خصوص شرایط شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: کلیه بنگاه‌های اقتصادی در صورت دارا بودن شرایط می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی از جمله این ویژگی‌ها را نوآوری منجر به رشد در زمینه‌های فروش، ارزش افزود‌ه و ایجاد  اشتغال جدید طی 3 سال گذشته ذکر کرد و گفت: چنان چه واحد‌های تولیدی یکی از این سه شرط را داشته باشند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس  با بیان این که جشنواره کارآفرینان برتر می‌تواند زمینه حضور کارآفرینان در جامعه را افزایش دهد و سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، افزود: کارآفرینی  موتور محرکه توسعه کشور است و توجه به لحاظ اهمیت و نقش آن در رشد اقتصادی امری ضروری و اساسی است.

وی تاکید کرد: کارآفرینی ماهیتی فرا دستگاهی و فرابخشی دارد ولازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

مختاری در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره کارآفرینان گفت: انتخاب برترین‌های کارآفرین با هدف معرفی آنها به عنوان الگوی برتر به جامعه کار و به خصوص جوانان در سطح ملی و استانی انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که انتخاب کارآفرین برتر چه امتیاز اقتصادی برای آنها به همراه دارد گفت: این امتیاز یک امتیاز معنوی محسوب می‌شود و یک اعتبار برای فعالان حوزه اقتصاد به شمار می رود؛ به گونه‌ای که مصرف کننده به خدمات و تولیدات کارآفرینان برتر اعتماد بیشتری می کند.

وی در عین حال گفت: اما این که چنین امتیازاتی منجر به سودآوری مستقیم اقتصادی برای کارآفرینان برتر شود نیازمند تصویب قوانین و مقررات خاص هستیم و باید همان طور که قهرمانان المپیک و مدال آوران جهانی یا نخبگان ملی از امتیازاتی همچون بخشودگی دوران نظام وظیفه طبق قانون برخوردار می شوند برای کارآفرینان برتر نیز امتیازات خاصی در نظر گرفته شود کما اینکه در سال گذشته جهت کارآفرینان برتر کارت شناسایی صادر شده است که با هماهنگی استانداری محترم مقرر شده در ادارات مورد حمایت معنوی  و اداری قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز