خبرگزاری کار ایران

سجادی: کاروان اعزامی ایران به بازی های اندونزی نمره قبولی گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۹۱

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی جاکارتا از عملکرد ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها اعلام رضایت کمرد.

به گزارش ایلنا، برنامه ورزش بدون ویرایش، با موضوع تحلیلی بر عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی و در ارتباط تلفنی با دکتر نصر الله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد.

دکتر سجادی در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان کرد: کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا 20 مدال طلا، 20 مدال نقره و 22 مدال برنز کسب کرد و مجموع مدال های کسب شده در این دوره نسبت به دوره های دیگر بیشتر است.

وی افزود: در برخی از رشته ها که تا به حال مدالی کسب نکرده بودیم در این دوره مدال گرفتیم. در کبدی، دختران و پسران ما مدال طلا گرفتند و علاوه بر این در کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، ووشو، وزنه برداری، والیبال و حتی بسکتبال نمره قبولی خوبی کسب کردیم.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا متذکر شد: البته در چندین رشته آنچه که فدراسیون ها پیش بینی کرده بودند محقق نشد. قبل از اعزام کاروان ورزشی ایران جلساتی را با فدراسیون ها داشتیم. پیش بینی هایی شده بود اما تفاوت هایی در نتایج مشاهده شد.

 دکتر سجادی در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش از رادیو گفت و گو عنوان کرد: به لطف خدا در این دوره از مسابقات با وجود پراکندگی هایی که وجود داشت و همچنین جمعیت زیاد اما هیچ مشکلی در زمینه اسکان، تغذیه، حمل و نقل، پزشکی وجود نداشت و در ثبت نام ها و صدور کارت ها نیز هیچ اشتباهی رخ نداد.

وی ادامه داد: در مجموع، کاروان این دوره با توجه به اعداد و ارقام کاروان موفقی بوده است. کاروان تیرانداری ما 19 ورزشکار داشته و از 6 مدالی که پیش بینی می شد تنها یک مدال کسب کردند. در رشته بوکس حداقل یک مدال پیش بینی شده بود.

 سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا در ادامه این مطلب افزود: در رشته قایقرانی 34 ورزشکار شرکت کردند پیش بینی خودشان یک طلا، سه نقره و چهار برنز بود که البته نقره و برنز آن محقق شد اما طلا نگرفتند. شاید توقع از آنها برای موفقیت بیشتر بود اما برخی رشته ها به دنبال کسب مدال نبودند و فقط می خواستند حضور داشته باشند.   

دکتر سجادی تاکید کرد: در برخی از رشته ها به ویژه رشته های المپیکی باید فکر اساسی شود. با توجه به نزدیک شدن به بازی های 2020 باید به سمت رشته هایی که شانس کسب مدال داریم حرکت کنیم و بعد از آن به سراغ رشته هایی برویم که می توانند سهمیه کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز