خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: در بازی استقلال - السد یاد ظلمی که به تیم ما شد افتادم/ حق ذوب آهن حداقل 3-4 ملی‌پوش است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۹۶

هافبک ذوبی‌ها به بررسی شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی پرداخت.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت ذوب آهن اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و بعد از تعطیلات این روزها در دو نوبت تمرین می‌کنیم تا آماده ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی شویم و با قدرت بیشتری پیش برویم.

وی در مورد قرعه‌ ذوب آهن در جام حذفی گفت: قرعه سختی به ما خورد ولی وقتی هدفمان رسیدن به مراحل بالا و قهرمانی جام حذفی است باید هر تیمی را بتوانیم شکست دهیم. اگر در این مرحله به پدیده نمی‌خوردیم مرحله بعد به حریف سخت‌تری می‌خوردیم و نباید با توجه کردن به این مسائل هدفمان را فراموش کنیم. ذوب آهن همیشه از تیم‌های خوب جام حذفی بوده و در کنار فکر کردن به موفقیت در لیگ، برای جام حذفی هم برنامه داریم.

هافبک ذوب آهن در رابطه با نتایج این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به نتایج فصل قبل و تغییراتی که ایجاد شد خیلی‌ها تصور می‌کردند این فصل ضعیف شویم ولی ذوب آهن نشان داده یک باشگاه با ساختار حرفه‌ای است و هیچ وقت پسرفت نمی‌کند. ما اسکلت تیم را حفظ کردیم و در برخی نقاط هم تقویت شدیم یا جای خالی جدا شده ها را به خوبی پر کردیم. در حال حاضر هم اگر اشتباهات داوری و عدم تمرکز ما نبود نتایجی به مراتب بهتر گرفته بودیم.

بوحمدان در مورد اعتراض دو تیم اصفهانی به داوری‌ها و اینکه گفته می‌شود فدراسیون قصد دارد برچسب اصفهانی‌ بودن را از خودش بردارد گفت: من نباید در مورد این مسائل صحبت کنم ولی همانطور که در کارشناسی‌ها دیده شد اعتراض ما به دواری درست بود و اشتباهات علیه ما بوده است. در هر صورت اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و باید سعی کنیم به قدری خوب باشیم که این مسائل هم مانع نتیجه‌گیری ما نشود.

وی در رابطه با فهرست تیم ملی هم خاطرنشان کرد: در این مورد هم دوست ندارم زیاد صحبت کنم. مربیگری سلیقه‌ای است و کی‌روش هم طبق نظر خودش بازیکنان را دعوت می‌کند ولی تیمی مثل ذوب آهن که خوب بازی می‌کند حقش است بیشتر دیده شود و فکر می‌کنم از تیم ما باید حداقل 3-4 بازیکن در این اردو حاضر می‌شدند و یک سهمیه برای ذوب آهن کم است.

هافبک ذوب آهن با اشاره به دیدار استقلال - السد و جای خالی تیم خودش در این مرحله عنوان کرد: کم کم داشت یادمان می‌رفت که در مرحله قبل چه اتفاقی افتاد ولی بازی را که دیدیم داغ دلمان تازه شد و یادمان آمد داوری چه ظلمی در حق ما داشت و در بازی با استقلال مانع از صعود ما به مرحله بعد شد. بازی را می‌دیدم حسرت می‌خوردم چرا که فکر می‌کنم حق تیم ما بوده که در این مرحله و مقابل السد حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز