خبرگزاری کار ایران

شکایت مدیرعامل ذوب آهن علیه آبی‌ها

مرتضی تبریزی برای استقلال دردسرساز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۹۹

چک اول استقلال برای رضایت نامه تبریزی پاس نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال که در حال رسیدگی به پرونده معوقات خود به مربیان و بازیکنان پیشینش است، ممکن است به زودی با شکایت باشگاه ذوب‌آهن درگیر مشکل جدی دیگری شود.

چک اول استقلال برای رضایت نامه مرتضی تبریزی که مبلغ آن 500 میلیون تومان بود و تاریخش 31 مرداد بود پاس نشده است و مسئولان استقلال در تماس شفاهی با مدیران ذوب‌آهن از آنها خواسته بودند تا بعد از ظهر امروز 13 شهریور به آنها فرصت دهند که این خواسته مورد موافقت قرار گرفت ولی با رسیدن موعد مقرر و پاس نشدن دوباره این چک، سعید آذری با مدیران استقلال تماس گرفته ولی جواب سربالا شنید.

این موضوع باعث شده آذری تصمیم به شکایت از باشگاه استقلال بگیرد و اگر این اتفاق بیافتد، ذوبی‌ها علاوه بر 500 میلیون مبلغ چک، می‌توانند غرامت 50 درصدی دیرکرد پرداخت که نسبت به آن توافق شده بود را هم طلب کنند و با این حساب آبی‌پوشان محکوم به پرداخت 750 میلیون خواهند شد.

باید دید واکنش باشگاه استقلال به تهدید ذوبی‌ها مبنی بر شکایتشان چیست و آیا این موضوع ختم به خیر می‌شود یا نه.

استقلال پیش از این بر سر پرداخت چک‌های رضایت نامه داریوش شجاعیان هم با این باشگاه به مشکل خورده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز