خبرگزاری کار ایران

رونمایی از لاین آپ شاه ماهی های نقل و انتقالات/ دریای ستاره ها با کاپیتانی تراکتورسازی!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۵۷

بازیکنان بزرگ زیادی در فصل نقل و انتقالات با مبالغ زیاد جا به جا شدند.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران سرانجام به اتمام رسید و جابه جایی های زیادی بین تیمها رخ داد. خیلی از تیم ها دست به خانه تکانی زدند و برخی هم هدف خود را حفظ اسکلت بندی قرار دادند.

در این میان برخی از نقل و انتقالات در نوع خود حکم یک بمب را داشتند و سر و صدای زیادی را به راه انداختند. تیمهای پرطرفدار در این بین نقش اصلی را ایفا کردند و گوی سبقت را از بقیه ربودند. 

در ادامه ترکیب یازده نفره شاه ماهی های نقل و انتقالات را مشاهده می کند که هر کدام با مبالغ زیاد قرارداد بستند. 

دروازه بان:

پیام نیازمند:

رونمایی از لاین آپ شاه ماهی های نقل و انتقالات/ دریای ستاره ها با کاپیتانی تراکتورسازی!

از هفته ششم لیگ هفدهم با درخشش در برابر پرسپولیس اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرد و رحمان احمدی را نیمکت نشسن خود کرد. از همان زمان بود که درخشش نیازمند هفته به هفته بیشتر شد و نهایتا او به عنوان یکی از بهترین های فصل انتخاب شد. امیر قلعه نویی بعد از ناکامی در پروژه جذب سید حسین حسینی خیلی سریع با پیام تمام کرد و او را به اصفهان آورد تا دروازه بان اول تیمش شود.

مدافعین:

محمد ایران پوریان:

بعد از چند سال سرانجام ازتراکتورسازی جدا شد تا در جایی جدید به فوتبالش ادامه دهد. ایرانپوریان با سپاهان قرارداد مهمی را امضا کرد و در همین چند هفته اول هم نشان داده که ارزش ریسک کردن را داشته است.او با اینکه سی سال را پشت سر گذاشته اما همچنان باطراوت فوتبال بازی می کند.

احسان حاج صفی:

همچنان درباره رقم قراردادش صحبت می شود و ارقام عجیبی در کنار هم قرار می گیرند و عددی نجومی را به وجود می آورند. احسان بعد از دومین تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران برای دومین بار پیراهن سرخ تراکتور را بر تن می کند. او احتمالا در سمت چپ خط دفاعی برای جان توشاک به میدان خواهد رفت.

محمد طیبی:

دیگر بازیکن سرشناسی که جذب تراکتور شد محمد طیبی بود. او بعد از نیم فصل حضور در پارس جنوبی جم حالا با تراکتور و در همان هفته اول تجربه کاپیتانی را هم داشت که با حضور کاپیتان های تیم ملی خیلی زود آن را تحویل داد. با این حال به عنوان رهبر خط دفاعی پرشورها باید روزهای مهمی را پشت سر بگذراند.

هافبک ها:

مسعود شجاعی:

بعد از حدود 4500 روز به فوتبال ایران برگشت و اینبار به جای سایپا پیراهن تراکتور را پوشید و بازوبند را به بازو بست. مسعود بعد از حضور در فوتبال کشورهای اسپانیا و یونان، حالا به ایران برگشته و می خواهد تجربیات خود را در مرکز زمین خرج کند و برای موفقیت تی تی ها تلاش کند.

علی کریمی:

یکی دیگر از آن انتقال های پرسروصدا قطعا همین بود. کریمی که پیشنهاد بازوبند سپاهان را هم داشت تصمیم گرفت فضای فوتبالی اش را عوض کند و به عنوان جایگزین امید ابراهیمی به استقلال آمد. درباره مبلغ قرارداد این بازیکن صحبت های زیادی مطرح می شود اما قطعا آبی ها برای گرفتنش مبلغ زیادی را متحمل شده اند.

رونمایی از لاین آپ شاه ماهی های نقل و انتقالات/ دریای ستاره ها با کاپیتانی تراکتورسازی!

محسن مسلمان:

بعد از اینکه برانکو قلم قرمز روی نامش کشید خیلی ها به دنبال خریدن او بودند. اصلی ترین مشتری های  بهترین پاسور لیگ دو تیم اصفهانی بودند. سرانجام ذوب آهن و سعید آذری موفق شدند زودتر از سپاهان و تابش، یکی از خوب های فوتبال ایران را جذب کنند و او را دوباره به ذوب آهن بیاورند.

سروش رفیعی:

بعد از یک فصل تقریبا متوسط، تصمیم گرفت دوباره به فوتبال ایران برگردد و طبق وعده ای که داده بود در ایران فقط برای تیم سرخپوش تهرانی بازی کند. با این حال محرومیت قرمزها ازنقل و انتقالات سروش را مجبور کرد تا راهی فولاد شود و بعداز نیم فصل حضور در تیم سابقش، دوباره شماره 7 پرسپولیس را به تن کند.

اشکان دژاگه:

برای اولین بار به ایران آمد تا جام ملت های اسیا را از دست ندهد. اشکان شاید تضورش را هم نمی کرد که بخواهد به فوتبال ایران قدم بگذارد اما این اتفاق برایش رخ داد. تقریبا با سرنوشی شبیه به فریدون زندی حالا اشکان را در تراکتورسازی می بینیم.او روز به روز به ایام خوب خود نزدیک می شود اما هنوز دژاگه همیشگی نشده است.

مهاجمان:

مرتضی تبریزی:

دومین خرید بزرگ استقلال هم از اصفهان آمد و این بار نوبت به یک بازیکن قدیمی و محبوب دیگر شد. این بار مرتضی تبریزی با انتقالی سنگین و با رضایتنامه ای یک میلیارد و هشتصد میلیونی آبی پوش شد تا جای مامه تیام را برای آبی ها بگیرد. اتفاقی که هنوز رخ نداده اما تبریزی نشان داده به این راحتی ها تسلیم نخواهد شد.

رونمایی از لاین آپ شاه ماهی های نقل و انتقالات/ دریای ستاره ها با کاپیتانی تراکتورسازی!

مهدی ترابی:

و در آخر مهدی ترابی. مهاجم و وینگر جوان تیم سایپا که با پرسپولیس به توافق رسید وط ی یک انتقال جنجالی سرخپوش شد. با این حال محرومیت تیم برانکو از نقل و انتقالات باعث شد تا این بازیکن تا نیم فصل در جمع خودروسازان باقی بماند اما به زودی پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت به تنش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز