خبرگزاری کار ایران

اسدی: حضور بازیگران در تمرین ما خیلی کوتاه است/ فقط به خاطر کمالوند آمدم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۲۱

مرتضی اسدی درباره حضورش در لیگ و همچنین بازی پیش رو مقابل مس کرمان صحبت کرد.

 به گزارش ایلنا، مرتضی اسدی بازیکن تیم اکسین البرز در گفت و گو با ایلنا درباره حضور بازیگران در تمرینات این روزهای تیمش اظهار داشت: باشگاه ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و ارتباط خوبی با هنر واهالی هنر و سینما دارد. دعوت صورت می گیرد و بازیگران هم قبول می کنند تا به اینجا بیایند. هم بازیکنان ما بازیگرانی را که از نزدیک ندیده اند را می بینند و هم این عزیزان از نزدیک با سختی کار ورزشکاران اشنا می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا حضور این اشخاص باعث برهم خوردن نظم تمرین  نمی شود گفت: این عزیزان مدت زیادی در تمرین حضور ندارند و معمولا وقتی می آیند که تمرین هنوز شروع نشده است. حدود ده دقیقه می مانند و خوش و بش کوتاهی با بازیکنان و کادر فنی می کنند و سپس می روند. این عزیزان خودشان علاقمند هستند و اگر هم نباشند خواه ناخواه با فوتبال درگیر هستند. حتی برخی از آنها راغب بودندتا به ورزشگاه هم بیایند.

بازیکن اسبق تیمهای تراکتورسازی، صباباتری، گسترش فولاد و صنعت نفت درباره شرایط تیمش و همچنین حضور در لیگ یک بیان داشت: شرایز خوبی داریم و خوشبختانه در صدر جدول به سر می بریم. البته هنوز ابتدای راه هستیم اما کار بسیار دشواری پیش روی ما قرار دارد. با تمام توان می جنگیم تا جایگاه خوبی را به دست بیاوریم و لیگ برتری شویم. لیگ یک و لیگ برتر تفاوت های عمده ای باهم دارند. مثلا اینجا تیمها وقتی عقب می افتند بی محابا حمله می کنند اما در لیگ برتر اینطور نیست. من قبل از اینکه به صباباتری بروم در برق تهران 4 سال بازی کردم و تجربه حضور در لیگ یک را دارم. آن زمان که بازی می کردیم تیمها منظم تر بودنداما الان فقط فکر کسب نتیجه هستند و به بازی باکیفیت اهمیت نمی دهند. البته آقای کمالوند اصلا چنین دیدگاهی ندارند.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای کمالوند در گرفتن بازیکن بسیار سختگیری به خرج می دهد تا نفراتی مطابق با سیستم بازی اش جذب کند. خدا را شکر نفرات خوبی به خدمت گرفته شده اند و شرایط خوبی داریم. با آرامش و به دور از حواشی کارمان را پیش می بریم. خود من به شخصه به خاطر آقای کمالوند به اکسین آمدم. باید به ایشان کمک می کردم چرا که در این سال ها به من خیلی محبت داشتند. وظیفه خودم دانستم تا هر جور شده کمکی کرده باشم و کوچکترین سهمی در موفقیت تیم داشته باشم تا ان شالله به لیگ برتر برسیم.به امید خدا فصل بعد یک تیم به تیمهای تهرانی لیگ اضافه می شود وهمچنین کرج نماینده ای خواهد داشت.

اسدی در پایان درباره دیدار با مس کرمان در هفته چهارم گفت: بازی سختی است اما درطول هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و با نقاط ضعف و قوت حریف اشنا هستیم. باید از این مسابقه خارج از خانه با دست پر برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز