خبرگزاری کار ایران

نباید با این صحبت‌ها فضای فوتبال را ملتهب کنیم

کمالوند: ما آسفالتی هم نیستیم چه برسد به کهکشانی/چون نزدیک تهران هستیم بازیگران به تمرینات ما می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۴۱

کمالوند درباره لیست اخیر تیم ملی که توسط کی‌روش اعلام شد افزود: من لیست تیم ملی را ندیدم و در این باره نمی‌توانم صحبت کنم اما باید بگویم کی‌روش حواسش به همه چیز است

فراز کمالوند سرمربی اکسین البرز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش در لیگ آزادگان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیممان خوب است. خدا کمک کرد توانستیم نتایج خوبی را بگیریم و باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی را مدیریت باشگاه جذب کرده و امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

کمالوند در مورد اینکه وی پس از مدت‌ها مربیگری به لیگ یک بازگشته و شرایط الان چگونه است تصریح کرد: من هفت سال در لیگ یک حضور نداشتم اما باید بگویم کیفیت تیم‌ها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، زمین‌ها کیفیت خوبی پیدا کرده‌اند و باید از محمودزاده به عنوان مسوول برگزاری مسابقات تشکر کنم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود ناپاکی‌هایی در فوتبال ایران وجود دارد بیان داشت: تازه هفته سوم لیگ است و به نظرم نباید با این صحبت‌ها فضای فوتبال را ملتهب کنیم فوتبالمان نسبت به سال‌های گذشته رشد زیادی کرده و امیدوارم به فاصله چند ماه مانده به جام ملت‌ها تیم بسیار خوبی را داشته باشیم.

کمالوند درباره لیست اخیر تیم ملی که توسط کی‌روش اعلام شد افزود: من لیست تیم ملی را ندیدم و در این باره نمی‌توانم صحبت کنم اما باید بگویم کی‌روش حواسش به همه چیز است و اگر بازیکنی حتی در لیگ یک هم عملکرد خوبی داشته باشد دعوت می‌کند.

کمالوند در مورد اینکه گفته می‌شود اکسین امسال کهکشانی بسته شده است اعلام کرد: ما آسفالتی هم نیستیم چه برسد به کهکشانی. براساس نیازهایمان بازیکن گرفتیم.

سرمربی اکسین در پایان در خصوص حضور بازیگران در تمرینات این تیم گفت: اکسین یک تیم نوپاست و چون نزدیک تهران است بازیگران به تمرینات ما می‌آیند برای فوتبال ایران خوب است که اکسین به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز