خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم چرا سنگ اندازی می‌کنند؛

اسدی: کمالوند حق دارد با مسئولان باشگاه دعوا کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۲۰

کاپیتان صنعت نفت آبادان پس از برتری برابر پرسپولیس گفت: دو ماه است که کمالوند به خاطر پول و کمبود امکانات در حال جنگیدن است اما هیچ کس پاسخگو نیست.

به گزارش ایلنا، مرتضی اسدی پس از حذف پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم تا دقیقه 120 تلاش خود را در این بازی زیبا انجام دادند اما خدا را شکر قرعه پیروزی در ضربات پنالتی نصیب ما شد و توانستیم از این مرحله صعود کنیم.

وی ادامه داد: امروز فقط به خاطر مردم و شخص کمالوند بازی کردیم، دو ماه است که کمالوند به خاطر پول و کمبود امکانات در حال جنگیدن است اما هیچ کس پاسخگو نیست. امروز نیز بعد از بازی در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم تا اگر کمالوند هر تصمیمی گرفت ما نیز پیرو آن باشیم. اگر او از تیم ما جدا شود من هم قراردادم را فسخ می‌کنم. 

اسدی افزود: وقتی مربی به خاطر پول سال گذشته بازیکنان و مطالبات امسال با باشگاه درگیر می‌شود، باید ما قدردان و پیرو تصمیم او باشیم. بازیکنان خارجی ما به خاطر پول به آبادان آمدند و با وجود کمبود امکانات بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کردیم. در حال حاضر در لیگ برتر نتایج خوبی به دست آوردیم و در جام حذفی نیز به دیدار نیمه نهایی صعود کردیم. نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه با وجود این شرایط سنگ‌اندازی می‌کنند و هیچ کمکی انجام نمی‌دهند. 

کاپیتان زردپوشان عنوان کرد: کمالوند حق دارد عصبانی شود و با مسئولان باشگاه دعوا کند چرا که در ماه‌های اخیر فقط وعده و وعید شنیده و هیچ‌کس به مشکلات او گوش نمی‌کند، او امروز مردانگی به خرج داد و امیدوارم بهترین اتفاق برای باشگاه و کمالوند رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز