خبرگزاری کار ایران

حسرت بزرگم طلای المپیک ریو بود و خدا ببخشدشان

سلیمی: منتظرم باشید با یک سورپرایز برمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۷۴

بهداد سلیمی بعد از مسابقات جاکارتا و قهرمانی در این رقابت‌ها از دنیای ورزش خداحافظی کرده و حسرت بزرگ خود را عدم دستیابی به طلای المپیک ریو عنوان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازی‌های آسیایی جاکارتا پر بود از خبر خداحافظی ستاره‌های ورزش ایران بعد از دستیابی به موفقیت و گاها هم ناکامی. در این میان اما عجیب‌ترین خبر را می‌توان به خداحافظی هرکول وزنه برداری ایران بعد از دستیابی به عنوان قهرمانی این رشته نامید.

بهداد سلیمی که بعد از تحمل آسیب دیدگی‌های پیاپی در بازی‌های آسیایی یکی از امیدهای اصلی قهرمانی و دستیابی به مدال طلا محسوب می‌شد، خیلی راحت‌تر از حد تصور به این مساله دست یافت و دقایقی بعد اما خبر مربوط به خداحافظی‌اش از دنیای ورزش را اعلام کرد.

سلیمی در خصوص دستیابی‌اش به مدال طلای بازی‌های آسیایی می‌گوید: روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم. از نظر روحی و روانی شرایط سختی داشتم. در این مدت اما خانواده‌ام خیلی به من کمک کرد و موفقیت امروز را مدیون آنها هستم.

وی در ادامه گفت: زانویم در این مدت همیشه مرا اذیت کرد و هر جور بود طاقت آوردم و توانستم به این مسابقات برسم.

سلیمی در خصوص تصمیمش برای خداحافظی از دنیای وزنه برداری گفت: دلیل اصلی آن مصدومیتم بود. 3 سال اما جنگیدم. در این میان یکی باید در نهایت تسلیم می‌شد که تصمیم گرفتم من تسلیم شوم. این تصمیم البته آسانی نبود اما باید به آن می‌رسیدم. وقتی احساس می‌کنی توانایی‌ات خیلی بیشتر است و می‌توانی وزنه‌ها را راحت تر از این جابجا کنی و رکورد بزنی اما مصدومیت مانع می‌شود چاره‌ای نداری. این مصدومیت از نظر روحی روانی کاملا اذیتم می‌کرد و رویم تاثیر گذاشته بود. خیلی راحت می‌توانستم رکورد بزنم اگر این مصدومیت نبود اما در نهایت همانطور که گفتم در این جنگ من تسلیم شدم.

وی ادامه داد: تصمیمم را گرفتم و دیگر نمی‌خواهم وزنه بزنم. خسته شدم و البته در این مدت مردم خیلی به من لطف داشتند. چه در خیابان و چه در صفحات مجازی هواداران و مردم عزیز از من درخواست ادامه کار داشتند اما این مصدومیت نمی‌گذارد.

وزنه بردار طلایی ایران در مسابقات آسیایی در پاسخ به این سوال که آیا به دخترش اجازه ورود به این رشته را خواهد داد یا خیر گفت: نمی‌دانم، باید ببینم خودش چه چیزی را دوست دارد و اگر دوست داشته باشد کمکش می‌کنم.

سلیمی که در این مدت حمایت جالب توجه همسرش را داشته و بارها همسر او با انتشار پست‌های اعتراضی یا حمایتی نسبت به اتفاقات حول بهداد سلیمی واکنش نشان داده، در این زمینه اینطور می‌گوید: خب موفقیت به تنهایی به دست نمی‌آید و خیلی خوشحالم در این مسیر همسرم همیشه در کنارم بود و با حمایت خود کمک زیادی به من داشت. خانواده‌ام در این راه خیلی کمک کردند، خصوصا بعد از مصدومیت و در شرایطی که از نظر روحی شرایط چندان خوبی نداشتم.

وی در مورد حسرتی که اکنون بعد از اعلام خداحافظی‌اش در دوران وزنه برداری می‌خورد گفت: حسرت؟ مسلما بزرگترین حسرتم طلای المپیک ریو است. ناداوری سهم زیادی در آن داشت و البته من که نباید آنها را ببخشم و خدا ببخشدشان!

سلیمی در پایان درباره اینکه بعد از خداحافظی از وزنه برداری چه تصمیمی خواهد داشت و در کدام بخش او را خواهیم دید گفت: من در ورزش خواهم بود. منتظر خبرهای خوبی باشید! منتظر باشید با یک سورپرایز برخواهم گشت.

گفتگو: نوید استاد رحیمی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز