خبرگزاری کار ایران

سایپا تیمی نیست که با رفتن قلیزاده و ترابی ضعیف شود

عبدالله ناصری: می‌خواستم به فولادی‌ها ثابت کنم چه توانایی‌هایی دارم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۳۴

وینگر سایپا از درخشش مقابل تیم سابقش در هفته ششم صحبت کرد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی سایپا مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب کار کرد و به حقش که پیروزی بود دست یافت. گرمای هوا برای بچه‌ها آزار دهنده بود و کمی کار را سخت می‌کرد ولی در نهایت توانستیم به 3 امتیاز برسیم.

وی در مورد درخشش در این بازی با یک گل و یک پاس گل گفت: همه هدفم این بود که به تیمم کمک کنم و البته انگیزه بالایی داشتم تا توانایی‌هایم را به فولاد ثابت کنم. من سال‌ها در فولاد بودم و تیم شهر من است ولی در نقل و انتقالات هرچقدر برایشان صبر کردم کسی با من تماس نگرفت و من هم بازیکنی نیستم که برای ماندن به کسی زنگ بزنم. انگار تمایلی نداشتند من در تیم بمانم برای همین به پیشنهاد سایپا جواب مثبت دادم.

وینگر سایپا در مورد شرایطش در این تیم هم خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و خوشحالم که در سایپا حضور دارم و زیر نظر مربی بزرگی مثل دایی کار می‌کنم. تلاشم را می‌کنم تا هر هفته برای تیمم مفید باشم بتوانم تاثیرگذار باشم.

ناصری در مورد شرایط سایپا هم گفت: شرایط خوبی داریم و اصلاً به این فکر نمی‌کنیم که مدعی قهرمانی باشیم یا سهمیه بگیریم و هفته به هفته فقط به همان بازی فکر می‌کنیم. امیدوارم در نهایت بهترین نتیجه و بهترین رتبه ممکن به سایپا برسد.

وی در مورد جدایی قلیزاده در تابستان و ترابی در نیم فصل عنوان کرد: اینها بازیکنان خوبی هستند ولی سایپا تیمی نیست که متکی به نفر باشد و از جدایی کسی ضرر کند و مطمئن باشید بازیکنان خوبی داریم که جای آنها را پر کنند.

بازیکن سایپا در مورد جدایی زهیوی هم گفت: من با زهیوی رفاقت زیادی دارم و برایش هرجا هست آرزوی موفقیت دارم ولی دلیل جدایی او را نمی‌دانم و هنوز با او صحبت نکرده‌ام که دلیلش را بپرسم ولی هر جا می‌رود امیدوارم موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز