خبرگزاری کار ایران

بعد از فسخ قرارداد با سایپا

رحیم زهیوی در آستانه پرسپولیسی شدن

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۸۸

مهاجم سایپا که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رحیم زهیوی، مهاجم سایپا که به تازگی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، مورد توجه چند باشگاه قرار دارد که یکی از آنها پرسپولیس است.

پرسپولیس در حال حاضر قصد دارد آیمن حسین را به خدمت بگیرد ولی با توجه به شرایط ارزی و بالا رفتن قیمت بازیکنان خارجی، این باشگاه در جذب مهاجم عراقی دچار تردید شده و به همین دلیل نظرش به زهیوی جلب شده است.

البته پرسپولیس به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند تا نیم فصل از این بازیکن استفاده کند و برای همین اگر قرار به توافق با این تیم باشد تا نیم فصل در جای دیگری فوتبالش را دنبال می‌کند.

در حال حاضر نفت آبادان و فولاد خواهان به خدمت گرفتن زهیوی هستند و به احتمال زیاد طی روزهای آینده این بازیکن به یکی از این دو تیم خوزستانی خواهد پیوست.

باید دید در نهایت زهیوی که تصمیم به فسخ قرارداد با سایپا گرفته برای ادامه فوتبالش با کدام تیم به توافق می‌رسد.

زهیوی پیش از رفتنش به قطر هم مورد توجه سرخپوشان تهرانی قرار داشت ولی تصمیم گرفت به حاشیه خلیج فارس برود و به پیشنهاد این تیم جواب منفی داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز