خبرگزاری کار ایران

گلزنی راموس در 15 فصل پیاپی در لالیگا

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۴۷

سرخیو راموس برابر خیرونا یک ضربه پنالتی را گل کرد. او به این ترتیب در 15 فصل پیاپی در لالیگا گل زده است که البته این آماری است که معمولا برای مهاجمان بیان می‌شود و برای مدافعان چندان متعارف نیست که در 15 فصل پیاپی گل بزنند.

به گزارش ایلنا، این مدافع اندلسی بازی در لالیگا را در فصل 04-2003 آغاز کرد. او در آن هنگام هفت دیدار انجام داد و گلی نزد اما سرانجام شم گلزنی‌اش را به رخ کشیده است.

او در سپتامبر 2004 و در آخرین فصل حضورش در سویا، مقابل رئال سوسیداد گل زد. این بازیکن سپس به رئال مادرید پیوست و در فصل بعد چهار گل به ثمر رساند. رکورد بیشترین گل راموس در یک فصل متعلق به فصل 17-2016 است که او در آن مسابقات هفت گل زد.

راموس حالا در 432 بازی در لالیگا 56 گل زده است و به این ترتیب، در میان بازیکنانی که در حال حاضر در لالیگا بازی می‌کنند، رده سیزدهم بهترین گلزن را داراست.

او البته هنوز به رکورد گاینسا نرسیده است که در 19 فصل پیاپی در لالیگا گل زد. سانتیانا با گلزنی در 17 فصل دوم است و اگر راموس فصل بعد هم گل بزند، با رکورد اسطوره‌هایی مانند آنسولا، آرسا، مارسیال، پیری، کینی، رائول و جنتو برابری خواهد کرد.

رکورد پیرو گاینسا در حال حاضر دور از دسترس به نظر می‌رسد. این بازیکن برای اتلتیک بیلبائو در 19 فصل پیاپی بین سال‌های 1940 تا 1959 گلزنی کرد. این رکورد 19ساله هنوز شکسته نشده است.

راموس در فصل 05-2004 توانست 2 گل بزند. او در فصل‌های بعدی به‌ترتیب 4، 5، 5، 4، 4، 3، 3، 4، 4، 4، 2، 7، 4 و یک گل به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز