خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: سایپا برای تساوی به مصاف ما می‌آید/ می‌خواهیم در جمع مدعیان باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۸۵

سرمربی فولاد در مورد تقابل تیمش با سایپا در هفته ششم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا، گفت: عید غدیر را تبریک می‌گویم. بدون شک یکی از بازی‌های مهم و سخت ما خواهد بود. باتوجه به اینکه سایپا در هفته‌های ابتدایی نتیجه نگرفته بود با پیروزی مقابل پارس جنوبی روحیه گرفته است. آنها برای حداقل امتیاز به میدان می‌آیند و این کار را برای ما سخت می‌کند امیدوارم با دوندگی و تلاش بازیکنان با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی افزود: فلسفه این مسئله این است که می‌گویند تیمی که قصد قهرمانی دارد باید میانگین دو امتیاز در هر بازی بگیرد. ما در داخل و خارج از خانه به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. در بازی مثل مسابقه با استقلال شرایط بازی نشان می‌دهد ما می‌توانیم برای برد کار کنیم. مقابل نفت مسجد سلیمان برای برد رفته بودیم. مقابل پرسپولیس خوب نبودیم. در کل ما هدفمان سه امتیاز است و در همه مسابقات داخلی و خارج از خانه به دنبال پیروزی هستیم. امیدوارم  بتوانیم امسال در جمع تیم‌های مدعی باشیم.

پورموسوی‌ در مورد اینکه آیا از عملکرد رفیعی راضی است، یادآور شد: سروش رفیعی یک بازیکن است و ما یک مجموعه هستیم. مقابل پرسپولیس فقط سروش برای ما بازی نمی‌کرد. در این مدت او جزو بازیکنان تاثیر گذار ما بوده است. او تازه به ایران بازگشته و از فضای فوتبال ایران دور بود. اینکه همه روی سروش زوم کرده‌اند باعث شده این بازیکن تحت فشار قرار بگیرد. او در این مدت مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام داده است. از او کاملا راضی هستیم. هم در زمین موثر است و همه تجربه خود را به جوان‌ها می‌دهد. از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم که آنقدر خوب با بازیکنان جوان همراه هستند و باعث شدند شرایط خوبی پیدا کنیم. ما بازیکنان با تجربه و خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد حضور رحیم زهیوی در سایپا و انگیزه ای که این بازیکن برای رویارویی با تیم سابقش دارد، گفت:  امید خالدی هم به عنوان یک فولادی سابق در سایپا حضور دارد. فوتبال همین است. همانطور که آنها انگیزه دارند بازیکنان ما هم انگیزه دارند. امیدوارم این مسئله به حساسیت و زیبایی بازی کمک کنند. خوشحال هستیم بچه‌های خوزستان در فوتبال ایران پخش شده‌اند. وقتی می‌گوییم فوتبال خوزستان مهد فوتبال ایران است می‌بینیم که همه بازیکنان خوزستان در فوتبال ایران پخش هستند و فعالیت خوبی دارند. خوشحال هستیم که خوزستانی ها در فوتبال ایران حکومت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز