خبرگزاری کار ایران

تیم برانکو می‌تواند الدحیل را ببرد و به فینال هم برسد

​کاظمیان: تیم‌های عربی از ورزشگاه آزادی واهمه دارند / روز بد استقلال باعث شد السد جولان بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۹۵

بازیکن پیشین سرخپوشان گفت: فکر می‌کردم پرسپولیس کم بیاورد ولی این الدحیل بود که کم آورد. بچه‌ها نشان دادند، می‌توانند الدحیل را ببرند ولی در عین حال خیلی باید مراقب باشند. از این مرحله بگذرند، شانس زیادی برای فینال دارند.

به گزارش ایلنا، جواد کاظمیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در مصاف با الدحیل تصور یک بازی سخت‌تر را داشتم. البته نه اینکه آنها خوب نباشند، بلکه اعتقاد دارم پرسپولیس با بازی خود، کارایی حریف را کم کرد و بچه‌ها اگر از ابتدا خودشان را بیشتر باور داشتند، می‌توانستند گل بزنند.

وی ادامه داد: بعد از گل بود که بازی پایاپایی شد و دو تیم هم سطح با یکدیگر پیش می‌رفتند. پرسپولیس در خانه حریفش در سطح کمتری نبود و در نیمه دوم حتی از آنها بهتر ظاهر شد و مستحق حداقل تساوی بود. پرسپولیس وقتی از جلو پرس کرد، هافبک‌های آنها را از کار انداخت و موقعیت‌های بهتری هم برای گلزنی درست شد. اگر خودشان را بیشتر باور کرده بودند حتما گل می‌زدند و شاید تبلیغات روی حریف در این مساله موثر بود. ما اگر یک گل هم زده بودیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد.

کاظمیان اضافه می‌کند: با توجه به دوندگی بچه‌ها، تصورم این بود که پرسپولیس از دقیقه 65 یا 70 از نظر بدنی کم می‌آورد ولی کاملا بر عکس شد. بچه‌ها در 20 دقیقه آخر خیلی خوب پرس می‌کردند و با توجه به این بازی، می‌توانیم بگوییم پیروزی در بازی برگشت محتمل است. البته کار خیلی سختی خواهد بود. آنها نباید گل بزنند چون با یک گل آنها پرسپولیس برای صعود باید به سه گل برسد. این استرس، خودش کار را سخت‌تر می‌کند.

الدحیل بازیکنان سرعتی مثل تائه هی نام، ادمیلسون و المعز دارد که روی ضد حمله‌ها سریع عمل می‌کنند و پرسپولیس باید روی این مساله برنامه‌ریزی کند. برای رسیدن به گل سریع، نباید بی‌گدار به آب زد. باید پرس سنگینی روی آنها صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تجربه‌ای که از بازی در تیم‌های عربی دارم، می‌دانم آنها از ورزشگاه آزادی واهمه دارند. الدحیل قطعا تیم خوبی است ولی معلوم شد، پرسپولیس می‌تواند برابر آن پیروز شود. پرسپولیس وقتی از سد الدحیل بگذرد، گذر از مرحله بعد هم برایش ممکن است. الدحیل قطعا نسبت به السد بهتر است و روز بد استقلال باعث شد آنها آن طور در آزادی جولان بدهند. البته این یک اتفاق خارق‌العاده و عجیب خواهد بود که پرسپولیس با این وضعیت محرومیت و محدودیت بازیکنان، چنین اتفاقی را رقم بزند، اما بچه‌ها در این بازی نشان دادند، این کار برای آنها شدنی است. باید این را باور کنند و البته مثل این بازی کاملا متمرکز باشند.

از کاظمیان درباره ارزیابی‌اش از بهترین مهره پرسپولیس در بازی سه‌شنبه می‌پرسیم که می‌گوید: به نظرم بچه‌ها همه در یک سطح بودند و در حیطه وظایف خودشان، خیلی خوب عمل کردند. البته با توجه به اینکه اعتقاد دارم الدحیل با از کار افتادن هافبک‌هایش به مشکل خورد، می‌توانم بگویم احمد نورالهی خیلی عالی بود. او در پرس کردن خیلی خوب عمل کرد. بعد از او می‌توانم از عالیشاه نام ببرم که حملات را خوب راه می‌انداخت.

بازیکن سرعتی و تکنیکی سال‌های گذشته فوتبال کشورمان ادامه می‌دهد: به نظرم عالیشاه می‌تواند بهتر باشد. او بعد از یک سال دوری از فعالیت جدی، تازه راه افتاده است. به هر حال هیچ تمرینی جای بازی رسمی را نمی‌گیرد. فکر می‌کنم تغییر وضعیت او در زمین هم خیلی موثر بود. او دوست دارد در کناره‌ها بازی کند ولی به نظرم جابجایی با سایر نفرات در طول بازی هم به او و تیم کمک می‌کند و هم باعث سردرگمی حریف می‌شود.

وی تصریح کرد: الدحیل برابر پرسپولیس میزبانی را لمس نکرد، در آنجا تماشاگر را با التماس می‌آورند ولی معنی میزبانی را در بازی برگشت می‌فهمند.

از کاظمیان درباره مطالبات قدیمی‌اش و اینکه آیا بالاخره مشکل حل شد می‌پرسیم که می‌گوید: جا دارد از آقای گرشاسبی تشکر کنم. مدیر عامل‌های زیادی در پرسپولیس دیده‌ام ولی آقای گرشاسبی یک چیز دیگری بود. خیلی تلاش کرده است. جمع کردن این تیم، آن هم در این محرومیت فعلی سخت است. او را مرد لایق و رو راستی می‌دانم. مرد خوبی است، امیدوارم قدر او را بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز