خبرگزاری کار ایران

واکنش مدافع منچستر به انتقادات تند شبکه اسکای و اسطوره‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۱۶

اریک بایلی یکی از سخت‌ترین هفته‌های دوران بازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و حملات بسیاری به او شده است. اخیرا گریم سونس، کارشناس شبکه اسکای در جریان بازی با برایتون گفته: «انگار او در نیویورک یا در تعطیلات سال نو است.»

به گزارش ایلنا، بایلی می‌گوید: «من همیشه، زمانی که انتقادات سازنده باشند، از آنها استقبال می‌کنم. زمانی که قرار است انتقادات به من کمک کنند و من واقعا انتقاد را دوست دارم اما اگر به شیوه مثبت باشد.

اما حرفی که گریم سونس زد کمی توهین‌آمیز بود، چون حرف او زیادی شخصی بود و از آن انتقاداتی نبود که به یک بازیکن جوان کمک کند که بهتر شود.»

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد هم با زبانی تیز به او حمله کرده و گفته بایلی و ویکتور لیندلوف، زوج مرکز دفاع یونایتد، در حد یک تیم قهرمان نیستند. بایلی 24ساله می‌گوید که حرف سونس را متوجه نشده ولی حرف نویل هم به همان اندازه گیج‌کننده بوده است: «به نظرم انتقادات از من کمی تند بوده است، به‌ویژه از سوی افرادی که فوتبال بازی کرده‌اند و احتمالا در دوران ورزشی خود اشتباهاتی هم داشته‌اند.

ما به‌عنوان بازیکنان جوان، نیاز به حمایت از سوی این افراد داریم. اگر حمایت بیشتری از سوی آنها انجام شود، می‌توانند به ما کمک کنند اما حرف‌های منفی کمکی به بازیکنان جوان نمی‌کند.

مساله تنها عملکرد یک بازیکن نبود. کل تیم بود که دچار مشکل شده بود اما ما تنها یک نبرد را باخته‌ایم، کل جنگ را که نباخته‌ایم.

این تنها یک بازی بود. این را فراموش نکنیم. ما نباید تنها روی جنبه‌های منفی تمرکز کنیم، بلکه باید به مسائل مثبت هم بپردازیم، به‌ویژه از همین بازی پیش رو با تاتنهام.»

بایلی درباره دوران ورزشی خود می‌گوید: «به نظرم دوران ورزشی مثبتی تاکنون داشته‌ام. بله، فصل دوم من به دلیل مصدومیت‌ها سخت بود اما باید به یاد داشته باشیم که من از لیگ دیگری، یعنی لالیگا آمده بودم. شما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر بسیار دشوار است، بسیار متفاوت است و خیلی فیزیکی است اما من به‌خوبی با این لیگ سازگار شدم و در کل، دوران ورزشی من خیلی مثبت بوده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز