خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عبادی پور: بازی سختی مقابل چین داشتیم/ خودمان هم از خودمان انتظار طلا داریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۰۴

بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره پیروزی مقابل چین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد عبادی‌پور بعد از پیروزی برابر چین و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی گفت: بازی سختی بود. از قبل هم این بازی را پیش‌بینی می‌کردیم. مرحله یک‌هشتم‌ برای ما چینی‌ها حساس بود. در انتخابی المپیک ما چین را به سختی بردیم. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. ست اول کمی سخت شد، اما خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم. در ست‌های دوم و سوم هم توانستیم با برنامه‌ای که در دستور کار داشتیم از سد چین بگذریم. 

وی در ادامه درخصوص مرحله بعدی مسابقات افزود: نمی‌شود پیش‌بینی کرد. تمام تیم‌های حاضر در این مرحله تیم‌های سختی هستند و ما مطمئناً در مرحله یک‌چهارم به تیم قوی برخورد خواهیم کرد. مرحله بعدی مرحله حساسی است و تمام فکر و ذکر ما این است که از این مرحله صعود کنیم. قهرمان شدن در این تورنمنت برای ما بسیار اهمیت دارد. 

عبادی‌پور درباره انتظار مردم از والیبالیست‌ها برای کسب مدال طلا، عنوان داشت: حق با مردم است. ما خودمان هم چنین انتظاری را داریم که بتوانیم در این تورنمنت مدال طلا را به خود اختصاص دهیم، اما مسابقات بسیار سنگین است ولی تیم‌های قدرتمندی مثل ژاپن در مسابقات حضور دارند. اگر یادتان باشد ما در لیگ جهانی بازی را با نتیجه 3 بر یک به ژاپن واگذار کردیم و این نشان می‌دهد در ادامه تورنمنت بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم‌. امیدواریم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز