خبرگزاری کار ایران

احساس کردم عباس زاده پنالتی را گوشه نمی‌زند

میری: پنج هفته گل نزدن فراتر از طلسم است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۱۰

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد در تعطیلات لیگ برتر آنها به شرایط مناسبی دست پیدا کنند تا مشکل گلزنی در مسابقات لیگ را برطرف کنند.

پیمان میری در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار با نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: خیلی بد بازی کردیم و کسل کننده بود. نیمه اول دور از انتظار بودیم و در مجموع بدترین روز فوتبالی‌ام را تجربه کردم. خیلی سخت بود و تا صبح نتوانستم بخوابم!

او ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای این بازی داشتیم  و قرار بود روی ضدحملات دروازه نساجی را باز کنیم اما هیچ یک از ما بازیکنان خوب نبودیم. در صحنه پنالتی به میلاد فراهانی گفتم تا لحظه آخر شیرجه نزن چون احساس کردم عباس زاده به گوشه‌ها ضربه نمی‌زند.

هافبک نفت درباره اینکه پنج هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و تیم نفت همچنان در گلزنی مشکل دارد، گفت: واقعا عجیب است این برای اولین بار است که چنین چیزی را تجربه می‌کنم. پنج هفته گل نزدن از طلسم هم فراتر است و امیدواریم در تعطیلاتی که در پیش رو داریم روی نقاط ضعف کار کنیم تا به این مسئله را برطرف کنیم.

میری درباره غیبت میداوودی گفت: میلاد یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب ماست که بازیکنان در کنار او انگیزه زیادی دارند. او واقعا برای ما غنیمت است و پاس‌های او به مهاجمان ارزشمند بود. او در کنار ما نیست و امیدواریم هر چه زودتر مشکلش برطرف شود.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره سه دیدار پیش روی آنها گفت: بازی‌های آینده ما مقابل استقلال، سایپا و سپاهان است و سخت ترین بازی‌ها را پیش رو داریم. تلاش ما این است در تعطیلات به آمادگی بیشتری برسیم و در این بازی‌ها هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز