خبرگزاری کار ایران

در لیگ یک آرامش خاصی وجود دارد

میری: شک نداشته باشید نفت مسجد سلیمان دوباره لیگ برتری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۵۹

مهاجم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که شاگردان محمود فکری به لیگ برتر صعود کنند.

پیمان میری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی یک بر صفر نفت مسجد سلیمان در دیدار حساس هفته پانزدهم برابر نساجی مازندران گفت: بازی با کیفیتی را در میان شور هوادارن مازندرانی برگزار کردیم. نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. تمام دستورات آقای فکری را در زمین پیاده کردیم و با اینکه گل ما پنالتی بود اما برنامه اصلی ضد حمله و نفوذ از کناره‌ها بود.

وی ادامه داد: موقعیت گل‌های ما بیشتر بود و با اینکه نساجی در زمین خودش بازی می‌کرد اما توپ و میدان در اختیار ما بود. داوری بازی در مجموع خوب بود و یک مورد پیش آمد و گل سالم ما را مردود اعلام کردند. بالاخره داور هم اشتباه دارد.

مهاجم گلزن نفت درباره قهرمانی زودهنگام در نیم فصل اول اظهار داشت: بالاخره این مزد زحمات همه بازیکنان است و مهم‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود به لیگ برتر است. اینکه قهرمان نیم فصل بشویم و قهرمانی پایان فصل برای تیم دیگری باشد در اینصورت فایده‌ای ندارد.

میری افزود: تیم ما یک دل است و شک نداشته باشید نفت مسجد سلیمان دوباره لیگ برتری می‌شود. درست است که گلزنی وظیفه اصلی یک مهاجم است اما  زیاد به گل زدن فکر نمی‌کنم چون آقای فکری کارهای دیگری از من داخل زمین می‌خواهند. تیم ما دفاع کردن را از جلو شروع می‌کند و برای هر بازی یک برنامه خاصی داریم.

مهاجم نفت درباره حمایت‌ها از این تیم عنوان کرد: اگر حمایت مدیرها از ما بیشتر شود قطعا روحیه بیشتری خواهیم داشت. ما برای این نتایج تا به امروز پاداشی نگرفتیم ولی تیم‌های دیگر اینگونه نیست. البته مزیت ما پرداخت به موقع قراردادهاست که دقیقا زمانی که اعلام شده پول به بازیکنان پرداخت می‌شود. مردم شهر دلخوشی به غیر از نفت ندارند و همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. در لیگ برتر چون نگاه‌ها بیشتر است جذابیت رقابت‌ها هم بیشتر است اما در اینجا آرامش خاصی وجود دارد. آقای فکری هم به ما لطف داشتند که در ترکیب اصلی قرار می‌گیریم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خرج می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز