خبرگزاری کار ایران

امیدوارم نساجی به خاطر این هواداران به لیگ برتر صعود کند

فکری:اگر گل می‌خوردیم هم ناراحت نمی‌شدم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۱۴

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید اگر بازیکنانم دقت بشتری داشتند می توانستند گل های بیشتری بزنند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران و قهرمانی نیم فصل در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم نشان دادند که مستحق حضور در رده‌های اول و دوم جدول هستند. با توجه به شرایط زمین هر دو تیم بازی قشنگی ارایه کردند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. هواداران تیم نساجی به خاطر باخت ناراحت هستند اما در مجموع بازی زیبایی را دیدند. 

وی افزود: من دوست دارم نساجی و نفت مسجدسلیمان بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. هواداران هم به خوبی از نساجی حمایت و تشویق کردند. من به عنوان یک مازندرانی از آنها تشکر می‌کنم. این شور و حال تماشاگران را در لیگ برتر هم کمتر شاهد هستیم. امیدوارم نساجی به خاطر این هواداران بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

فکری در مورد تقابل با تیم سابقش گفت: تیم ما از نظر کار و برنامه کامل است. برنامه‌هایی که به بازیکنان می‌دهیم خیلی خوب اجرا می‌کنند. شاید دقت بیشتری هم داشته باشند می‌توانند بیشتر هم گلزنی کنند. برای من سخت است که مقابل نساجی قرار بگیرم زیرا فوتبال حرفه‌ای ام را از این تیم و این شهر آغاز کردم اما وظیفه حرفه‌ای خودم می‌دانم که به تیم نفت متعهد باشم. برایم سخت بود اما وظیفه حرفه‌ای حکم کرد که برای تیمم تلاش کنم و تیم ما هم حاشیه‌ای نداشت. بازی حیثیتی و حیاتی بود تا فاصله‌مان را با تیم‌های پایین تر جدول بیشتر کنیم و از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بعد از گل تیمش شادی نکرد، عنوان کرد: دو شب گذشته که هواداران نساجی برای خودم آمدند به شوخی هم برای ما کری خواندند که ما شما را می‌بریم و من هم گفتم چه ببریم چه ببازیم برنده‌ام. شاید اگر تیم من گل می‌خورد هم ناراحت نمی‌شدم. نساجی سکوی پرتابم به فوتبال ایران شده و هیچ وقت فراموشش نمی‌کنم. اگر نامهربانی‌هایی فصل گذشته به من شده به خاطر خوبی‌های زیادش می‌بخشم.

وی در مورد اینکه بهتر نبود در نساجی می‌ماندید و دین خود را به این باشگاه ادعا می‌کردید گفت: یک خرده بی‌انصافی می‌کنید. سوال تان کنایه دارد. بازیکنانی که من از تیم بردم این تیم نخواستند و به بدترین وضع از نساجی اخراجش کردند. وارد این مسایل نشوید. 

فکری در مورد اینکه آیا دلیل خاصی دارد که نساجی نتوانسته با این همه تماشاگر نتوانسته به لیگ برتر برسد گفت: باید مجموعه شهر به تیم کمک کند. علت بزرگتر از این می‌خواهید که مجموعه شهر یکدل نیستند و اگر من نوعی در تیم نباشم دوست ندارند تیم موفق شود. پارسال شورای شهر می‌خواست ۲۰ میلیون پول به تیم کمک کند جگرم را کباب کردند و در نهایت هم پرداخت نشد و من از جایی دیگر پول تهیه کردم و آوردم. در نفت مسجدسلیمان این همدلی در تیم و مجموعه شهری هست. در مسجدسلیمان اگر کسی به تیم کمک نکند مشکل ساز هم نیست. اگر توجه بیشتری به نساجی شود می‌تواند صعود کند. اگر شرایط نساجی برای این فصل و صعود مهیا نبود دوست دارم که تیم خونه به خونه که از استان مازندران است به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز