خبرگزاری کار ایران

بهروان: مراسمی شایسته فوتبال ایران برگزار می‌کنیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تلاش می کنیم مراسم اختتامیه لیگ برتر بهتر از سال های قبل و مثل همیشه شایسته فوتبال ایران باشد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد جلسه روز گذشته با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: پیش از جلسه دیروز، چند نشست دیگر هم داشتیم و هماهنگی های لازم را برای برگزاری مراسم اختتامیه ای باشکوه و شایسته فوتبال ایران انجام داده ایم. در جلسه دیروز هم در مورد نحوه برگزاری جشن قهرمانی در سه شهر اهواز، تهران و قم بحث وگفت و گو شد. سه استیج، سه جام قهرمانی و سه سری مدال شکیل از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برای این مسابقات طراحی شده است. جامی که بیانگر تاریخ کهن ایرانی است.

وی ادامه داد: در مراسم قهرمانی فقط سه مقام عالیرتبه روی استیج خواهند رفت. استاندار یا معاون استاندار، مدیرعامل باشگاه قهرمان و یک نماینده از فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ نفراتی هستند که مجوز حضور بر روی استیج را دارند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم بر برگزاری منظم  جشن قهرمانی تاکید داشت و مکاتبات زیادی هم با روسای سه هیات فوتبال خوزستان، تهران، قم و سه باشگاه استقلال خوزستان، پرسپولیس واستقلال انجام شده است. همچنین با معاون امنیتی – انتظامی کشور هم ارتباط گرفته شد و این عزیزان هم به دقت مسابقات را رصد خواهند کرد. نباید هیچ فرد اضافه ای در اطراف زمین هنگام برگزاری اختتامیه حضور داشته باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به حضور نمایندگان سازمان لیگ در سه شهر قم، اهواز و تهران عنوان کرد: با دستور تاج تمامی مسابقات راس ساعت 18 و به طور همزمان در هفته سی ام لیگ برتر برگزار می شود. استیج ها نیز با کامیون به قم و اهواز ارسال می شود. هماهنگی های لازم انجام شده است . در ضمن بازیکنان تیم قهرمان حتما باید با لباس ورزشی روی سکوی قهرمانی حاضر شوند و به هیچ کدام از بازیکنان اجازه حضور روی سکو بدون لباس ورزشی داده نخواهد شد. 

بهروان با اشاره به دیدارهای حساس انتهای جدول در هفته پایانی لیگ گفت: مسابقه دوتیم سیاه جامگان و ملوان در مشهد هم یکی از بازی های حساس است که نظارت دقیقی هم بر روی این بازی مثل سایر 8 دیدار دیگر هفته سی ام خواهیم داشت. تمامی مسئولان برگزاری مسابقات هفته سی ام به وظایف خود آشنا هستد و توجیه شده اند. سازمان لیگ تلاش می کند که مراسم اختتامیه لیگ برتر خلیج فارس به بهترین شکل ممکن برگزار شود مراسمی شایسته فوتبال ایران برگزار کنیم. مراسمی که هر سال باید بهتر از سال قبل برگزار شود.

 

کد خبر : ۳۷۰۱۵۶