خبرگزاری کار ایران

میری: شایسته لیگ برتری شدن بودیم/ خدا را شکر شرمنده مردم نشدم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۱۰

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره صعود تیمش به لیگب رتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن تساوی مقابل مس رفسنجان با 65 امتیاز به مقام قهرمانی لیگ آزادگان دست پیدا کند و بعد از 4 سال غیبت دوباره به لیگ برتر برگردد.

پیمان میری در گفت و گو با ایلنا، درباره این صعود اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که ما به حقمان رسیدیم. شایستگی این قهرمانی را داشتیم و از ابتدا جزو مدعیان بودیم.

وی در ادامه درباره پنالتی بازی با بدران که از دست داد و ممکن بود منجر به نرسیدن تیمش به لیگ برتر شود گفت: من همه پنالتی های این فصل را گل کرده بودم و تنها مقابل بادران این فرصت را از دست دادم. حال خوبی نداشتم اما تمام تلاش خود را مقابل مس کردم تا این اشتباه جبران شد و خدا را شکر شرمنده مردم نشدم.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره شادی بیش از حد مردم بیان داشت: واقعا مردم این شهر تنها دلخوشی شان همین تیم است. آنها در شرایط سختی زندگی می کنند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و از این پس می توانند بازی تیم شهرشان را در لیگ برتر ببینند.

میری در پایان گفت: امیدوارم مسئولین برای حضور تیم در لیگ برتر برنامه مدونی داشته باشند. کار بسیار سختی داریم. نمی خواهیم باز هم سقوط کنیم و آسانسور شویم. نیاز به توجه بیشتر داریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز