خبرگزاری کار ایران

وقتی ایتالیایی‌ها در فوتبال ایران کالچوپولی را شکست دادند!

کد خبر : ۶۱۷۹۲۶

رضایی و سامره نمایش فوق العاده پاکی با تیمهایشان در هفته آخر لیگ یک داشتند.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ آزادگان برگزار شد و در آخر، تیمهای نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر راه پیدا کردند و خونه به خونه از صعود بازماند.

این سه مسابقه به طرز ویژه ای زیر ذره بین بود. خونه به خونه در خانه از برق نوین شیراز پذیرایی می کرد. تیمی که شاید علی الظاهر نباید انگیزه زیادی می داشت؛ درست مانند مس رفسنجان که به مسجد سلیمان رفته بود در حالی که نه برد و نه باخت تاثیری در رتبه آنها درجدول به وجود نمی آورد. در نهایت راه آهن هم باید در تهران از نساجی پذیرایی می کرد.

حساب تیم قعرنشین راه آهن را جدا کنیم. تیمی که یک زنگ تفریح در تمام مسابقات بود و بازهم به همین شکل در برابر نساجی به میدان رفت و همانی بود که همه انتظار داشتند. اما مس با هدایت علی سامره و برق با سرمربی گری رحمان رضایی گل کاشتند و نمونه ای از فوتبال پاک را به نمایش گذاشتند.

دو ستاره اسبق فوتبال ایران که سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را دارند در مقابل تیمهای صدرنشین نمایش بی نظیری داشتند. مس در مسجد سلیمان با اینکه دو بر صفر از میزبان خود عقب بود توانست نتیجه را به تساوی بکشاند و یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کند. برق نوین هم در بابل و در حالی که حریفش از چپ و راست حمله می کرد گل اول را به ثمر رساند و با دریافت تنها دو گل، مانع از صعود خونه به خونه به لیگ برتر شد.

رضایی و سامره با تیمهایشان نمونه ای از فوتبال پاک را به نمایش گذاشتند و اثبات کردند کالچو پولی در فوتبال ایران، حداقل وقتی آنها یک سر ماجرا هستند رخ نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز