خبرگزاری کار ایران

احسان حاج‌صفی، بمب جدید زنوزی برای تراکتور

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۶۶

هافبک ملی پوش کشورمان گزینه جدید تراکتورسازی در نقل و انتقالات است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احسان حاج‌صفی، هافبک ملی پوش کشورمان که به دلیل اختلاف با سرمربی المپیاکوس در آستانه جدایی از این تیم قراردارد، چند پیشنهاد دریافت کرده که در میان آنها پیشنهاداتی از ایران هم دیده می‌شود.

اگرچه سابقه حاج‌صفی و محبوبیت او در سپاهان باعث شده این روزها صحبت از بازگشت او مطرح شود ولی مشکلات مالی ‌طلایی‌پوشان و مبلغ سنگین رضایت‌نامه این بازیکن مانع بزرگی برای بازگشت احسان به اصفهان است.

در همین راستا خبر می‌رسد یک باشگاه ایرانی دیگر هم حاج‌صفی را می‌خواهد و آن تراکتورسازی تبریزی است.

تراکتورسازان به لطف ورود به بخش خصوصی و اوضاع مالی خوب مالک باشگاه توانستند در نقل و انتقالات حسابی ریخت و پاش کنند و مهره‌های شناخته‌ شده‌ای به خدمت بگیرند تا این تیم با چهره جدیدی راهی لیگ هجدهم شود.

در روزهای اخیر صحبت از مذاکره باشگاه با رامین رضاییان مطرح بود که مشخص نیست تا چه حد جدی است ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که زنوزی برای جذب حاج‌صفی هم علاقه نشان داده است و با این بازیکن در حال مذاکره است.

حاج صفی پیش از این دوران خدمت سربازی خودش را در تراکتورسازی پشت سر گذاشته و خاطرات خوبی از این تیم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز