خبرگزاری کار ایران

تقابل کیانی، ایران‌پوریان و چند نفر دیگر با تیم سابق؛

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۷۶

سپاهان در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که چند بازیکنش سابقه حضور در این تیم را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه و از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتورسازی است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که چند بازیکن در ترکیب سپاهان سابقه بازی در تراکتورسازی را دارند و تقابلشان با تیم سابق از نکات جذاب بازی است.

 

مهدی کیانی

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

هفت سال پیاپی عضو تراکتورسازی بود و به بازوبند کاپیتانی این تیم هم رسید، در میانه راه حضوری کوتاه در گسترش فولاد داشت و بازهم خیلی زود با نظر قلعه‌نویی به جمع سرخپوشان برگشت و 3 فصل دیگر در این تیم ماند تا حضور 10 ساله‌اش در پایان فصل هفدهم به پایان برسد. کیانی نخستین بار است که خارج از تبریز برابر تراکتورسازی بازی می‌کند و بازی او مقابل تیمی که محبوبیت زیادی میان هوادارانش داشته و دارد هم سخت است و هم جذاب. او اکنون کاپیتان سپاهان هم هست و بازی‌های خوبی برای این تیم انجام می‌دهد.

 

محمد ایران‌پوریان

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

او هم به واسطه حضور شش ساله در تراکتورسازی از قدیمی‌های این تیم محسوب می‌شد، بازیکن خوب و بدون حاشیه همیشه در این تیم سرش در کار خودش بود هرگز حاشیه‌ای از او دیده نشد ولی از دست دادن پنالتی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی شکافی میان او و هواداران ایجاد کرد که جدایی او از این تیم که به سختی قابل باور بود را باورپذیرتر کرد. حالا ایرانپوریان هم مقابل تیمی قرار می‌گیرد که کاپیتان دوم آن بود.

 

سعید آقایی

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

سابقه او در تراکتورسازی به اندازه ایرانپوریان و کیانی نیست ولی از بازیکنان بومی این تیم محسوب می‌شد که فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و چکی که در اختیار گسترش فولاد بود مجبور شد به تیم دیگری برود که بتواند این مبلغ را در اختیارش بگذارد و راهی سپاهان شد. آقایی فصل گذشته هم با سپاهان مقابل تراکتورسازی قرار گرفته بود.

 

خالد شفیعی

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

او هم حضور طولانی مدتی در تراکتورسازی نداشت ولی بازی‌های خوب و تعصب بالایی که به پیراهن تیم‌هایش دارد او را در هرجایی خیلی زود محبوب هواداران می‌کند. شفیعی انواع و اقسام لقب‌ها را در تبریز گرفت ولی پیشنهاد از اف سی سئول او را از این تیم جدا کرد و پس از آن با ذوب آهن برابر این تیم به میدان رفت و حالا با لباس دیگری مقابل تراکتورسازان قرار خواهد گرفت. شفیعی هنوز در سپاهان جا نیفتاده و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین وارد ترکیب می‌شود و مشخص نیست روز جمعه در ترکیب اولیه باشد یا نه.

 

بختیار رحمانی

روز سخت برای تراکتوری‌های سپاهان

یکی از بازیکنان موج ابطال پایان خدمت بود که مجبور شد برای گذراندن دوران خدمتش به تراکتورسازی برود و یک فصل و نیم در این تیم حضور داشت. رحمانی پس از آن به استقلال، پیکان، فولاد، ذوب آهن و در نهایت سپاهان پیوست و یکی از مارکوپولوهای فوتبال ایران محسوب می‌شود که البته تقابلش با تیم تبریزی جذاب است. بختیار هم وضعیتی مشابه خالد دارد و معلوم نیست در ترکیب سپاهان حضور دارد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز