خبرگزاری کار ایران

روستایی: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم/ مهم نیست برابر کره یا ژاپن قرار گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۴۶

​ستاره تیم امید که توانست زننده اولین گل ایران مقابل کره شمالی لقب گیرد از انگیزه تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر روستایی پس از پایان دیدار دوم تیم امید گفت: اول باید به همه بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم. خداراشکر که توانستیم سه بر صفر به پیروزی برسیم. گلی که به ثمر رساندم و پنالتی که به دست آوردم ثمره کل تیم ما بود. این نتیجه زحمات بچه ها و کادر فنی بود. امیدوارم به همین ترتیب تا پایان بازی ها پیش برویم و بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.

او در مورد گلزنی خود در این دیدار گفت: خداراشکر، قطعا دعای خیر پدر و مادرم و ثمره تلاش کل تیم بود. امیدوارم به همین ترتیب در بازی های بعدی هم بتوانم گلزنی کنم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

مهاجم تیم ملی در باره هدف امیدها در این بازی ها گفت: ما بازی به بازی بهتر می شویم و اگر خدا بخواهد تا پیش می رویم برای اینکه پتانسیل قهرمانی را داریم. با توجه به اینکه همگی زیر 21 سال هستیم اما هدف اصلی ما قهرمانی در این بازیهاست.

روستایی درباره حریف احتمالی تیم امید در دور بعد بازی ها گفت: به ما گفته بودند اگر تیم دوم بشویم با کره جنوبی برخورد می کنیم اما برای هیچ فرقی نمی کند. کره یا ژاپن یا هر تیم دیگری باشد با آنها رقابت می کنیم. ما یک تیم هستیم و بدون آنکه اسم یک نفر مطرح باشد به دیدار حریفان می رویم. ما اگر پشت هم باشیم می توانیم بزرگترین تیم ها را نیز شکست دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز